dames waar zijn jullie

Hee allemaal,

Bij mij is nog steeds de computer kapot,ik mis het ding vreselijk maar ben nu even weer op de laptop van mijn mannetje.Ik heb een rotweek achter de rug.Ik had echt alle verschijnselen alsof ik ongesteld moest worden,en toen werd ik het dus niet..
Toen ik 2 dagen overtijd was heb ik een test gedaan,daar was niks op te zien.Alleen als je héél goed keek een ministreepje,daar schoot ik eigenlijk weinig mee op.Na 2 dagen weer eentje gedaan want nog steeds niet ongi.Weer een héél vaag streepje..
Nou daar werd ik natuurlijk behoorlijk gespannen van.Kijk, dat ik een langere cyclus heb kan natuurlijk prima maar ik had mijn eisprong echt gevoeld op dag 14 dus ik verwachttte mijn ongi op dag 28 of 29.Ik heb toen nog 3 dagen gewacht,nog steeds geen bloedje te zien en ik verwachttte het ook niet meer,dat voelde ik wel aan mijn lichaam.Eigenlijk voelde ik helemaal niks,alleen een beetje moe.Vanmorgen weer een test gedaan en ja hoor...ik ben toch wel ZWANGER!
Nog steeds is het streepje licht en ik had wel verwacht dat ie wat dikker zou zijn na een week overtijd maar er staat toch echt een streepje!!
Het dringt nog niet tot me door,ik doe over een paar dagen (of als ik het niet volhoud morgen) nog een keer een test,gewoon voor de zekerheid.
Ik heb een beetje de bibbers en kan bijna niet geloven dat ik in de tweede ronde al zwanger ben.Als het wat meer tot me door is gedrongen weet ik zeker dat ik me supergelukkig zal voelen.Eigenlijk heb ik nog een beetje de bevestiging nodig van nog een test denk ik.
Oh ja, ik heb 2 kinderen dus dit wordt mijn derde.
Joepie!!!!

Groetjes van Lene

heey meiden.

man lief is even een traphekje aan het ophalen dus kan ik weer ff bijklestsen. vanmorgen weer getsest kon het niet laten en helaas weer nega bah bah bah stop e rnu ook even mee heeft toch geen zin. we wachten nu tot zeker donderdag en dan kijken of we weer gaan testen als het nog nodig is. ik heb al een kleine week met vlagen last van een ongi gevoel steeds denk ik ja hoor het gaat komen maar nee hoor weer niks (niet dat ik het erg vind hoor) ik heb nu sinds vandaag mega last van me linkerzij/buik wat doortrekt naar me onderbuik, om gek van te worden. die onzekerheid is zo frusti ik zit nu al op ik geloof dag 33 en tja geen rd en geen posi test dus tja.

nu la sik ergens dat de clear bleu digitale test veel meer hcg nodig heeft om posi te testen dan een kruitvat streepjes test weten jullie hier wat van??

leuk til dat je er weer bent gezellig, kletsen we hier gewoon weer verder. spannend niek ronde 2 toch?? ahhhhhhh poohbeer jij ook weer hier ik zit nog amper op msn ben de laatste tijd zo moe dat ik echt om half 10 in slaap val en dus amper op de pc te vinden ben. de rest van de dames, leuk dat jullie gereageerd hebben en hopelijk zijn we straks allemaal zwanger.

liefs lin

Hoi,

Linda, wat vervelend dat je zo lang in onzekerheid zit zeg! Het is namelijk zo naar om maar te moeten afwachten op wat er staat te gebeuren.
Hoop voor je dat je binnenkort alsnog een positieve test in handen krijgt

Niek, jij ook in ronde 2! Ik heb mijn nod de 15e waarschijnlijk. Spannend weer hè

Spreek jullie weer,

Groet Til

hallo!!!!
ik weet het net op het forum van zwanger worden ennnnnnn raak!!!!!!
had 1 nov nod dag heb gisteren test gedaan en een vette dikke streep van zwanger zijn, joepie!!!!!!!!!!!!
Ben super blij, nu hopen dat de zwangersschap goed gaat.
groetjes Bianca

Terug
Bovenaan