Dan ik ook maar even...

Hai,

Heel herkenbaar jouw verhaal.Er komt bij mij nog wel meer bij kijken, maar ik heb ook totaal geen puf meer savonds. En mijn man trekt het dus niet meer dat hij geen aandacht (lees: intimiteit, sex) heeft. Ik heb dan ook geen oplossing, want ik zit zo;n beetje in het zelfde schuitje, maar hoop dat het bij jullie niet zo ver op gaat lopen als bij ons (zie mijn topic: pff ff hart luchten). Heb wel gemerkt dat praten met elkaar erg helpt. dus kan 1 advies geven: Praten met elkaar over jullie gevoelens.

Succes.

Groetjs Bianca mv Marissa.

Sorry,ook hier geen ervaring met een scheiding.
Wel wil ik je meegeven dat dit heel vaak voor komt.
Jullie hele leven is veranderd en draait in eerste instantie om de kinderen ipv om jullie zelf.
Sommige stellen kunnen dat beter opvangen dan andere.
Geloof me,ik spreek uit ervaring,geef niet te snel op als er nog hoop is!
Wij hebben een heel diep dal gekend na de geboorte van de oudste maar we hebben gevochten met alles wat we in ons hadden om onze relatie te redden!
En nu,7 jaar later,zijn we gelukkiger dan ooit!
Ik ken jullie,én jullie situatie natuurlijk niet maar als jullie iig blijven praten zijn jullie al op de goede weg,hoe het dan uiteindelijk uitpakt weet natuurlijk niemand.
Als je zelf maar het gevoel hebt dat jullie alles gegeven hebben!
Ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen!
Groetjes Tanja

Shit,sorry hoor.
Ik haal twee verhalen door elkaar,domme muts die ik ben!
Mijn mooi getikte verhaaltje was natuurlijk bedoeld voor Bianca!
Stom stom,sorry hoor!

Jouw probleem komt denk ik voor bij het grootste deel van  jonge moeders!
Ook wij hebben het meegemaakt.
Ik kan alleen maar zeggen,maak tijd vrij voor elkaar,heerlijke massage,samen in bad etc.
Geef het even de tijd,meestal komt het met je libido écht wel weer goed hoor,maar je moet het wat tijd geven,en misschien dus wat extra tijd voor elkaar nemen!
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan