Dan ook maar even mijn update....

Hoihoi allemaal

Bij mij thuis gaat het zooooooo lekker!!
Stef heeft al drie nachten 7 uur geslapen en vanacht 6 uur! We zijn nu
ecth op de goede weg! Zo lekker! Verder doet hij het geweldig! Ik ben
zo vreselijk trots op hem! Van de week werd mijn moeder 50....ik had
wel een oppas geregeld, maar na een half uurtje feest sliep hij zo loief
dat ik besloot het eerst te proberen om hem daar te houden... Hij heeft
geslapen totdat we om 00.30 thuiskwamen!!! Echt een supermannetje!

Wel even een vraagje.... Ik had Stef net op de 5 uur tussen de voedingen,
maar nu hij doorslaapt krijgt hij er vaak maar 4 op een dag. Ik geef hem dan
wel 4x200cc. Hoe zit dat bij jullie? En geven jullie een extra voeding als ze
gaan doorslapen??

Liefs Annet

fijn dat het zo goed gaat!!! Lekker dat ie doorslaapt. Tyche krijgt nog lang geen 200 cc dus daar kan ik niet over meepraten.. hoop dat andere je kunnen helpen!

hoi wondernetje
julian krijgt ook 200cc en de laatste fles krijgt hij geen nutrilon 1 maar forte 1 voor de hongerigebaby die krijgt hij om 22.30 en dan word hij smorgens weer wakker rond 8.00 en je mag er ook een schepje extra in doen hoor geeft nix slaapt hij wel langer!!!!!
kom je zelf meer tot rust.
op deze manier slaapt julian al ruim 2.5maand door echt fantasties ik kreeg de tip van de drogist hier op het dorp.
suc6 en groetjes

Hoi,

Lekker he dat hij doorslaapt. Dan kom je tenminste zelf ook tot rust.

Maar ik had alleen begrepen dat je pas na 5? maanden en met 7.5 kilo
naar 4 voedingen mocht gaan? Jamie is nu bijna 10 weken en ik zit echt
nog op 5 voedingen (150 cc) per dag. Ik mag er ook maximaal 4 uur
tussen hebben zitten.

Ik kan je dus helaas niet verder helpen.

Groetjes natasja

Nou ja, weet je....morgen moeten we naar het cb, voor prikjes, dus
dan vraag ik het meteen wel even....
Maar, ik hoop nog steeds op ervaringen.... hihi

Kus Annet

Hoi ,
Mijn meisje is ook ruim 10 wkn en krijgt overdag 4 voedingen,3 van 190 en 1 van 220.Die van 220 om ongeveer 19.30,die drinkt ze nog niet helemaal leeg zo rond de 205/210.Dan slaapt ze tot ongeveer 4.30 nu.Vannacht zelfs bijna 5 uur.Dan geef ik haar nog even 60/70 en slaapt ze tot ongeveer 7/7.30.Dus eigenlijk krijt ze ook maar 4 voedingen.Nog even en ze heeft die 60/70 niet meer nodig.En Trouwens ieder cb zegt wat anders,ga op je eigen gevoel af met een heel klein beetje c.bureau erbij.....
Groetjes Gaby.

Hoi Annet,

Stijn is morgen 12 weken en krijgt sinds een week 4 voedingen per dag van 200cc. Op  het  pak van Nutrilon staat ook dat ze daar genoeg aan hebben als ze zwaarder zijn dan 6 kilo (wat Stijn is). Laatste voeding krijgt hij om 19 uur en de eerstvolgende rond 7 uur. Is dus helemaal goed wat je doet. Stijn was op een gegeven moment niet meer wakker te maken voor de fles van 23.00 uur, gewoon klaar voor 4 voedingen! Hoop dat je hier wat aan hebt, succes!

Liefs, Laura

Terug
Bovenaan