Dan ook maar even mijn update....

heee annetje,

Wat fijn dat het zo lekker gaat!Ik zag het filmpje op jouw site, wat een scheetje zeg!
Hoe oud is hij nu?8 weken ofzo?en hoe zwaar is hij?Daar heeft het namelijk allemaal mee te maken.
Ik werk op een kinderdagverblijf en daar krijgen kinderen rond de 3 maanden 180 cc met 6 schepjes. Misschien kan je gewoon weer 4 uur tussen de voedingen doen zodat hij 5 krijgt?want volgens mij is het inderdaad pas rond de 5 maanden dat kinderen het met 4 flessen mogen doen. Is er een reden voor dat je om de 5 uur geeft?Hebben ze dat aangeraden of vind je dat zelf wel makkelijk?Je kan ook bijvoorbeeld nu weer 5 flessen van 150 cc met 5 schepjes doen...Ik weet niet of het wel of niet mag hoor, maar wat ik op mijn werk zie is dat ze toch echt nog 5 flessen krijgen tot een maand of 5,maar ik weet dus niet of dat is omdat de kinderen er behoefte aan hebben of dat het lichamelijk gezien beter is...lekker duidelijk he haha

Bij ons gaat het ook erg goed, Julian is echt een scheetje ook, hij krijgt nu eindelijk wat meer pit, hij is nu 6 weken dus dat mocht ook wel een keer, al is dat wel even wennen haha af en toe wordt hij echt heeeel erg boos wat dan eigenlijk ook wel weer schattig is, maar dan heeft hij honger en geeeeen geduld. Verder is het eigenlijk een heerlijk makkelijk mannetje die bijna nooit huilt

liefs leetje 1981

Hoi Annet,

Heb je het nog nagevraagd met de voedingen hoe het zit?
Ben namelijk erg benieuwd!
En de prikjes, nou hij zou vast wel schreeuwen...
Onze zoon werdt helemaal rood. Maargoed... het moet gebeuren.

Mijn manneke is nu 12 weekjes en krijgt sinds 2 weken 4 voedingen van 180.
Toen hij nog 5 voedingen kreeg, werdt het om de 3 uur eten en op een gegeven moment spuugde hij gewoon geel van het zuur.
Ik heb me eigen gevoel gewoon gevolgd en het gaat prima.
Hij slaapt ook goed door dus dat scheelt ook wel.

Groetjes kaat

Terug
Bovenaan