dan toch maar weer een keer,.... meisjesnaam????

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,...

ik ben 31 weken zwanger (bijna) en schiet ineens in de stres over onze meisjes naam, we hebben al een dochtertje Lotte en we krijgen nu weer een meid, al maanden stond vast dat zij Isabelle zou gaan heten maar van de week begon ik ineens te twijfelen, we liepen in de dierentuin en ik moest tussen al die kinderen heel vaak : "lotte" roepen. dat gaat prima,.. maar toen leek Isabelle me ineens zo lang om de hele dag te roepen.
nu vinden we Sanne ook heel leuk,.. maar wordt Lotte & Sanne niet te veel een kwik kwek en kwak idee? heeft iemand nog leuke suggesties???

bedankt alvast!!!

Hoi,

Tja Isabelle is ook een erg leuke naam en ik vind Sanne ook mooi. Onze dochter (bijna 5 maanden) heet Senne, is net even anders en wordt zowel voor een jongen als meisje gebruikt.

Groetjes en succes met kiezen.....

Waarom niet isabelle en als roep naam Isa???
succes.

groetjes Iris

Hoi,

Ons dochtertje heet Jasmijn, als we ooit een 2e meisje krijgen dan wordt het Isabelle. Ik vind het een heel mooie naam. Je loopt er al tijde mee in je hoofd dus ik zou het lekker zo laten hoor! Je kunt toch als je roept afkorten als Isabel? Wat geeft dat nou.
Succes!
groeten Elke
(Sanne is op het moment echt heel populair, zit ze straks met allemaal naamgenoten in de klas...)

hallo,

bedankt voor jullie reacties. Senne is inderdaad ook een hele mooie naam, alleen bij onze achternaam staat het niet zo goed. Jullie hebben gelijk, Isabelle is heel makkelijk af te korten en ik ben al zo gewend aan de naam,... het zullen wel de hormonen zijn die me over alles laten twijfelen...

hey janneke
ik zou het zelf ook laten bij isabelle, de eerste keuze.
Daar ben je namelijk al aan gewend, en zaols andere het al zeggen, die kun je gewoon inkorten tijdens het roepen. Gewoon doen meid.
Succes
belgske 39+1 en ook nog steeds twijfelend

Wat grappig! Ik ben in verwachting van mijn eerste die Lotte gaat heten. Mijn man vond Sanne ook erg leuk, vandaar dat wij die voor een eventuele 2e dochter in gedachten houden. Toch niet zo origineel dus...

Wij hebben ook bewust gekozen voor een naam met max. 2 lettergrepen. Anders ga je het toch alleen maar afkorten. Je roept inderdaad niet zo snel Isabelle. Dat wordt dan Ies of zo...

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan