Dane is zo onrustig.....

Hoi Meiden,

Hier even een update.

Dane is nu een maand oud en een schat van een baby.
Maar hij is zo onrustig.....
Hij huilt veel en niet van de pijn (denk ik) maar het lijkt wel of hij moeilijk in slaap komt.
Ik ben namelijk al bij de kinderarts geweest en die denkt niet dat hij allergisch is voor koemelk.

Hij kan geen moment lekker rustig bij je zitten hij is telkens druk aan het bewegen en gaat dan huilen.

Ik vind het nu best wel zwaar, Nynke zat ook 2 weken in een Nee fase en piepte en jammerde overal om gelukkig is dat nu over.

Soms ben ik wel heel emotioneel omdat ik het zo jammer vind dat ie nooit eens rustig bij je kan zitten,ik pak hem dan ook niet heel erg veel op ik heb soms het idee dat ie liever rustig wilt liggen...

Ik leg hem al heel vaak boven voor de rust omdat Nynke ook door de kamer rent en speelt.
Maar ook boven slaapt hij soms niet langer dan een half uurtje.

's nachts slaapt hij gelukkig wel goed.

Vanmiddag komt mijn moeder me helpen omdat ik er een beetje doorheen zit.
Vanmorgen probeerde ik het cb te bellen die zijn er normaal op vrijdag maar zul je net zien vandaag niet....
Ik wilde eens aan hun vragen of zij misschien nog tips hebben.
We bakeren hem ook al in maar dat helpt ook niet altijd....

Liefs Stefanie

hee meid

wat naar dat danetje zo onrustig is
kan hij geen krampjes hebben?
het kan idd ook zo zijn dat hij (nog) geen knuffelbaby is en veel liever lekker rustig in de box ligt en zo alles kan opserveren

wel fijn dat je moeder vandaag komt om je te helpen dan kan jij misschien ook ff wat bijslapen of iets voor jezelf doen

veel succes ermee!

liefs maurilla

Vervelend zeg.
Ik moet zeggen dat mijn kindje (nu 3 maanden oud) ook een baby was die veel liever in de box ligt en lekker in zijn eigen bed wil slapen op zijn kamer. Mijn eerste wilde alleen maar bij mij zijn. Ook "moet" Max een kwartiertje huilen voordat hij in slaap komt. Soms is het echt een kwartier en soms maar 2 min. Ik ga af en toe tussendoor spieken maar dan ligt hij al met zijn ogen dicht te huilen.
Wat vind je veel huilen? Soms lijkt het ook langer dat het is he. Ik heb in het begin vaak te klok bij gepakt om te kijken hoeveel hij huilt en dan was het toch veel korter.
Wel fijn dat het 's nachts goed gaat! Nachtrust is ook belangrijk he.
Succes en fijn dat je moeder komt helpen!

He meid,

Wat vervelend zeg, Kan me goed voorstellen dat je er even doorheen zit. Maar het is wel fijn dat je dan even op iemand terug kunt vallen.
Onze meid heeft dit in het begin ook gehad, druk bewegen en veel huilen. Als je bij je lag dan viel het allemaal wel mee, maar zodra ze in bed moest gaan slapen was het een ramp.
Inbakeren hebben wij geprobeerd maar dat hielp hier niet. Ze raakte compleet in paniek.
Ik ben haar toen op haar buikje gaan leggen. Ze kon haar hoofd goed optillen, want dat is wel belangrijk. Vanaf het moment dat madam op haar buik sliep was er niks meer aan de hand. Ze moest zich wel even in slaap huilen maar daarna sliep ze dan ook echt.

Het gekke is dat bij ons 's nachts ook niks aan de hand was.

Veel succes ermee.
Liefs Anne

He meid,

Wat vervelend zeg, Kan me goed voorstellen dat je er even doorheen zit. Maar het is wel fijn dat je dan even op iemand terug kunt vallen.
Onze meid heeft dit in het begin ook gehad, druk bewegen en veel huilen. Als je bij je lag dan viel het allemaal wel mee, maar zodra ze in bed moest gaan slapen was het een ramp.
Inbakeren hebben wij geprobeerd maar dat hielp hier niet. Ze raakte compleet in paniek.
Ik ben haar toen op haar buikje gaan leggen. Ze kon haar hoofd goed optillen, want dat is wel belangrijk. Vanaf het moment dat madam op haar buik sliep was er niks meer aan de hand. Ze moest zich wel even in slaap huilen maar daarna sliep ze dan ook echt.

Het gekke is dat bij ons 's nachts ook niks aan de hand was.

Veel succes ermee.
Liefs Anne

Hoi Stefanie,
Misschien denk je, daar heb je haar weer, met haar osteopaat, maar je zou 't toch eens kunnen overwegen...
Dane hoeft heus niet meteen iets dramatisch te hebben,al is 't 'gewoon' buikkrampjes, dat kan hij voelen en weet jij in ieder geval wat 't is.Is altijd beter dan je blijven afvragen WAT het nou is waarom hij zoveel huilt en onrustig is....Hij kande spanninge uit zijn lijfje weghalen.
Ik heb er zoveel baad bij gehad....
Volgens mij wonen wij dichtbij elkaar in de buurt, mocht je het overwegen zou je naar 'die van mij' kunnen gaan.(ik gok zo'n 20 minuutjes vanaf jullie)
Onze osteopaat is heel betrouwbaar (want er zitten namelijk kwakzalvers tussen, die verpesten het beeld voor echte goede osteopaten).
Succes!
Groetjes Roos.

Hoi Stefanie,
Misschien denk je, daar heb je haar weer, met haar osteopaat, maar je zou 't toch eens kunnen overwegen...
Dane hoeft heus niet meteen iets dramatisch te hebben,al is 't 'gewoon' buikkrampjes, dat kan hij voelen en weet jij in ieder geval wat 't is.Is altijd beter dan je blijven afvragen WAT het nou is waarom hij zoveel huilt en onrustig is....Hij kande spanninge uit zijn lijfje weghalen.
Ik heb er zoveel baad bij gehad....
Volgens mij wonen wij dichtbij elkaar in de buurt, mocht je het overwegen zou je naar 'die van mij' kunnen gaan.(ik gok zo'n 20 minuutjes vanaf jullie)
Onze osteopaat is heel betrouwbaar (want er zitten namelijk kwakzalvers tussen, die verpesten het beeld voor echte goede osteopaten).
Succes!
Groetjes Roos.

Vervelend voor je dat hij zo onrustig is, toch denk ik dat hij dit niet voor niets doet? heb je een snelle bevalling gehad? als dat zo is zou ik toch even naar zijn nek werveltje laten kijken, hij is voor mijn gevoel niet voor niets zo onrustig.
Als er niks medisch aan de hand is zou je evt baby massage kunnen proberen dat heebft mij bij onze oudste goed geholpen, anders lijkt mij de osteopaat een goede optie.
Goed dat je hulp accepteerd van je moeder, je moet er voor zorgen dat je zelf aan je rust komt, anders merken je kindjes dat ook( ik deed dat n.l niet met als gevolg een nog meer huilend kindje)
Sterkte deze zware periode en geloof me het komt echt goed.

Groetjes

Terug
Bovenaan