Dane is zo onrustig.....

Ook hier een fan van de osteopaat, dus ook ik zeg: probeer het alsjeblieft. Baat het niet, dan schaadt het niet. Hier heeft de osteopaat echt geweldige dingen voor elkaar gekregen namelijk. En misschien is het wel een heel goed idee van Roos om naar 'die van haar' te gaan.
Maar hoe dan ook, erg vervelend dat je lieve mannetje zo onrustig is.
Hij kan nog niet praten, maar zijn huilen is zijn communicatie. Hij geeft dus aan dat er 'iets' is dat hem dwars zit.
Ik ben een lekker eigenwijze mama, maar dat heeft me al verschillende keren wel bij de kern van het probleem van mijn kinderen gebracht...... hier zou er dus ook geen sprake zijn van een allergie (Leah had veel eczeem) volgens de huisarts, nou duh, wel dus: madame bleek knetterallergisch voor koemelk, soja, ei, noten, pinda, vis enz. Pas toen ik zelf op dieet ging (borstvoeding!) werd Leah echt rustig. Natuurlijk fijn dat de kinderarts denkt dat er geen sprake is van een allergie, maar helaas zitten ze er ook vaak naast! Misschien zit je er niet op te wachten, iemand die dit soort info geeft, maar ik wil het toch heel graag aan je meegeven. Ik ben even kwijt of je borstvoeding geeft of flesvoeding en welke dan......
Ik zou graag met je willen meedenken naar een oplossing want ik weet hoe slopend het kan zijn om een kind te hebben dat niet helemaal goed in z'n velletje zit....
Hou je haaks!!!!!

Ook hier een fan van de osteopaat, dus ook ik zeg: probeer het alsjeblieft. Baat het niet, dan schaadt het niet. Hier heeft de osteopaat echt geweldige dingen voor elkaar gekregen namelijk. En misschien is het wel een heel goed idee van Roos om naar 'die van haar' te gaan.
Maar hoe dan ook, erg vervelend dat je lieve mannetje zo onrustig is.
Hij kan nog niet praten, maar zijn huilen is zijn communicatie. Hij geeft dus aan dat er 'iets' is dat hem dwars zit.
Ik ben een lekker eigenwijze mama, maar dat heeft me al verschillende keren wel bij de kern van het probleem van mijn kinderen gebracht...... hier zou er dus ook geen sprake zijn van een allergie (Leah had veel eczeem) volgens de huisarts, nou duh, wel dus: madame bleek knetterallergisch voor koemelk, soja, ei, noten, pinda, vis enz. Pas toen ik zelf op dieet ging (borstvoeding!) werd Leah echt rustig. Natuurlijk fijn dat de kinderarts denkt dat er geen sprake is van een allergie, maar helaas zitten ze er ook vaak naast! Misschien zit je er niet op te wachten, iemand die dit soort info geeft, maar ik wil het toch heel graag aan je meegeven. Ik ben even kwijt of je borstvoeding geeft of flesvoeding en welke dan......
Ik zou graag met je willen meedenken naar een oplossing want ik weet hoe slopend het kan zijn om een kind te hebben dat niet helemaal goed in z'n velletje zit....
Hou je haaks!!!!!

Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie reacties.
Krampjes kunnen het zijn ja, we gebruiken nu sinds een week Infacol en dat werkt best goed.
Ook heb ik gister andere flessen gekocht van Mr Brown daar komt minder lucht bij en ik moet zeggen dat hij door die flessen al een stuk rustiger drinkt en hij drinkt zijn fles leeg.
Ik heb ook al eens aan een osteopaat gedacht inderdaad ook omdat hij nogal klem heeft gezeten bij de geboorte met zijn hoofdje.
Maandag belt het cb me terug dan wil ik het ook nog even met haar bespreken.

Bij welke osteopaat zat jij dan Roos??

Liefs Stefanie

Hoi Stefanie,
Ik zal je de gegevens van 'mijn' osteopaat geven in een prive berichtje via Hyves.

Enne, laat je niet van de wijs brengen door het cb, want hier zijn ze niet enthousiast over osteopaten, het blijft toch iets wat men niet (wil of kan) begrijpen...
Terwijl bij m'n vorige cb (woonde een paar jaar terug ten tijde van de geboorte onze 2e dochter) ergens anders, werd ik juist door de cb-arts doorgestuurd naar een ostepaat...Dus mocht je erover na denken laat je dan niet van de wijs brengen door 't cb...

Wij gaan overigens nog steeds met Luka, a.s maandag weer.

Ben erg blij met deze man, zie hem echt als mijn eigen hero...Net als Hannah heeft hij heel veel voor onze kinderen betekent...
En echt, 'nee' heb je....
Hij doet niks raars, vraagt je over hoe je bevalling (en zwangerschap) ging en voelt ('t is bijna aaien wat hij doet) je kindje.Niks kraken of forceren, ik sta er altijd met mijn neus bovenop maar zie niks engs...

Enfin, ik stuur je een prive berichtje, en verders zou je alvast je verzekeringspapieren kunen nakijken (of ze bellen) of jij verzekert bent voor osteopathie....Ik kreeg de 1e en 2e behandeling vergoed, en de 3e voor 50 %.Scheelde toch weer heel wat (Heb 5 behandelingen gehad voor Luka, nu alleen nog een soort van terug-kom afspraak)

O ja, en kijk effe op www.kiss-kinderen.nl
Daar staat echt alles over kiss (verschoven nekwerveltje tijdens de geboorte).Overigens moet je niet schrikken van de lijst met symptomen hoor, zodra je al 1 punt herkent is het het waard om langs een osteopaat te gaan...

Groetjes Roos.
Groetjes Roos.

Haha, hier de osteopaatfans.... wilde ook even zeggen dat ik door onze kinderfysiotherapeut ben doorgestuurd naar de osteopaat. Zij had al vele behandelingen bij onze dochter (nu 7) gedaan ivm voorkeurhouding (vanwege kiss, bleek achteraf), maar het lukte maar niet om die weg te krijgen. De osteopaat heeft binnen 3 behandelingen (!) de voorkeurhouding verholpen en heeft inderdaad niets engs gedaan. Heel zachtjes stimuleren ze bepaalde werveltjes of spieren..... nou, genoeg gezwijmeld over de osteopaat hier, haha. Succes met je kleine jongen, ik hoop dat ie snel wat gelukkiger is (en jullie ook).

Haha, hier de osteopaatfans.... wilde ook even zeggen dat ik door onze kinderfysiotherapeut ben doorgestuurd naar de osteopaat. Zij had al vele behandelingen bij onze dochter (nu 7) gedaan ivm voorkeurhouding (vanwege kiss, bleek achteraf), maar het lukte maar niet om die weg te krijgen. De osteopaat heeft binnen 3 behandelingen (!) de voorkeurhouding verholpen en heeft inderdaad niets engs gedaan. Heel zachtjes stimuleren ze bepaalde werveltjes of spieren..... nou, genoeg gezwijmeld over de osteopaat hier, haha. Succes met je kleine jongen, ik hoop dat ie snel wat gelukkiger is (en jullie ook).

Terug
Bovenaan