@ dani21974

Lieve Daan,

Als ik  jouw wens  lees, moet ik bekennen dat ik die vrees ook wel eens heb. Ik denk dat iedereen die vrees wel eens heeft (gehad), dat je je kind niet kunt zien opgroeien. Gelukkig hebben mijn kindjes nog wel een vader waar ze dan heen kunnen. Maar inderdaad Daan, jouw situatie zit nog complexer in elkaar!! Toen je me zaterdag vertelde wat er aan de hand was, heeft het me tot nu toe wel behoorlijk bezig gehouden! Ik kan me zo goed voorstellen dat die gedachte je nu zo bezig houdt. Heel veel sterkte morgen meid en ik steek een kaarsje voor je aan en denk aan je !!

Je bent een keisterk mens, maar als je daar behoefte aan hebt, laat je tranen dan gewoon gaan hoor.....Dat mag.....Ik hoop dat 2009 jouw jaar gaat worden!!

XXX Fonsie

Hai Dani, Wat een vreselijk rotbericht. En kan me zo heel goed voorstellen dat je dan als eerste aan je kleine meid moet denken. Ik hoop dat het allemaal wel mee zal vallen, blijf positief denken en veel sterkte.

Groetjes Bianca mv Marissa.

hallo daniëlle wat is dit naar voor je zeg.
Ik heb er kippenvel van kan me voorstellen dat
dit voor slapeloze nachten zorgt.
Ik wens jou heel veel sterkte en dat het uiteindelijk
allemaal mag mee vallen en dat jij en Evi een gelukkige toekomst
samen mogen hebben.

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Lieve Daan,

Jouw verhaal, hoe terloops en nuchter dan ook gebracht afgelopen zaterdag, houdt ook mij al een paar dagen bezig, ik denk veel aan je......Jij en Evi hebben al zoveel samen meegemaakt, hier komen jullie ook samen uit, dat is wat ik wens en hoop voor jullie. Het móet gewoon meevallen morgen!! Het is voorlopig wel even genoeg geweest voor jou en je stralende dametje.

Hopelijk  ben je vanavond niet alleen, maar in goede handen bij vrienden.

Hou elkaar lekker vast, doe wat goed voelt voor jou  en morgen weet je meer... Heeeel veel sterkte en moed gewenst meid, en voor wat het waard is: in gedachten ben ik bij je.

Liefs voor jou, kusje voor Evi
Susan

Daan, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... ik wens je heel veel sterkte toe!

Wel goed van je dat je er meteen werk van maakt; zo kun je jezelf nooit verwijten dat je te lang hebt gewacht met actie ondernemen.

Dat 2009 voor jou en Evi een gezond jaar mag worden!

Ellen mv Julian

Als ik maar de woorden had om je er morgen doorheen te slepen...

Ik vind het moeilijk om het via het scherm te doen, in real life weet ik vaak wat ik moet doen en wat ik moet zeggen maar nu..

Sterkte!

En ik hoop zooo dat het allemaal meevalt. Maar deze afgelopen dagen moeten al loodzwaar zijn wat morgen ook gebeurt.

Ik denk aan je.

Liefs Renske

Terug
Bovenaan