Danique laat veel scheetjes en poept heel weinig...

Mischien dat het ook niet erg is hoor, als het kindje er verder geen last van heeft. Danique heeft er wel erg veel last van, vandaar dat ik ben gaan informeren bij de huisarts.
Ze laat veel stink scheetjes die gepaard gaan met echte buikkrampen. Nu heeft ze koemelkallergie, dus dat kan met deze verstopping te maken hebben.

Ik heb al met de huisarts overlegt over de BV (want zo vind ik het echt niet leuk meer, ik voel het nu net of het mijn schuld is dat mijn kind zo'n pijn heeft) De huisarts zei ook dat het met flesvoeding bijna niet voorkomt. Als het nu opgelost is en het wordt weer hetzelfde liedje, dan stop ik achter mekaar met de BV.

Waarschijnlijk moeten we morgen met Danique naar het ziekenhuis, want ze heeft nu inmiddels nog steeds niet gepoept...

Dave en ik zijn  er goed over aan het praten hoever we moeten gaan...
De huisarts had het over dat ze eventueel (als ze vandaag nog niet zou poepen) in het ziekenhuis een groot klysma zouden zetten, maar daar zitten dan wel weer gevaren aan voor zo'n kleintje..

We willen natuurlijk eerst weten wat deze gevaren zijn voor we iets besluiten, maar zo kan ze ook niet door, Ze heeft nu ook zo'n krampen...

Wat moeten we nu toch... Begin echt radeloos te worden....

Voel me zo klote.... M'n kleine meisje ligt nu na haar badje lekker te slapen in haar wiegje, ze ziet er super heerlijk uit en heeft zo'n probleem....terwijl ze nog zooo klein is...

Kon ik het maar overnemen..

Liefs, Marielle

ach meid wat balen zeg, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt en twijfelt of je nog wel door wil gaan met borstvoeding!
Hoop voor jullie dat ze snel haar luiertje vol poept en dat het dan beter met haar gaat.
Zo'n verstopping kan aardig pijn doen.
HEb ke al eens op borstvoedingsforum.nl gekeken? Misschien kun   je daar een berichtje posten en hebben ze daar tips voor je!

Sterkte ermee!!!

Hoi Marielle,
Ik hoor niet bij het oktober forum, maar lees je verhaal en wil je even een hart onder de riem steken!!!. Mijn dochtertje (bijna 6 maandjes oud) heeft precies hetzelfde gehad. Toen ik na 8 weken helaas moest stoppen met bv en overging op flesvoeding ging het helemaal mis Bij bv poepte ze 1 keer in de 12 - 14 dagen en bij fv helemaal niet. Net wat jouw huisarts zegt, gebeurt bijna nooit. Mijn dochtertje raakte zo verstopt dat ze geen flessen meer kon binnenhouden, ze spuugde alles er weer uit. Wij zijn na lang gezeur, vele klysma's + lactulosesiroop later eindelijk doorgestuurd na het ziekenhuis omdat ze geen vocht meer binnen kreeg. Heb me  onwijs veel zorgen gemaakt en gelukkig  troffen we het erg goed met onze kinderarts. In het ziekenhuis reageerde  Veerle ook niet op  een klysma en is de kinderarts uiteindelijk overgestapt op medicijnen  waar ze nu elke dag 2 zakjes van moet nemen. De Movicolon helpt geweldig bij  mijn dochtertje. Ze schrijven het pas voor bij kindjes vanaf 2 jaar, maar omdat het bij mijn dochtertje zo erg was  moesten we er per direct mee  beginnen.  Kindjes kunnen het eindeloos gebruiken omdat het de darmwerking niet stil legt.
Ik wil je even veel sterkte wensen!!!
Groetjes,
Floor  

Hoi Marielle,

Weet je al meer of ben je nog steeds in het ziekenhuis??
Dat laatste hoop ik niet.
Ben benieuwd of ze al een oplossing hebben gevonden voor je kleine meisje.

Sterkte.
Groetjes Sandra mama van Joep (dec 2001), Jonne (mei 2003) en Jobke (okt 2007)

Terug
Bovenaan