Danique ligt in het ziekenhuis

Hoi hoi,

Ik word er helemaal stil van.Sterkte en ik hoop dat ze snel weer de oude is.

Groetjes Kitty en Tess.

Kippenvel.....tranen in mijn  ogen....Ohw, kleine meid toch.... Heel veel beterschap gewenst.....

Wat een nachtmerrie!!! Tranen sprongen in mijn ogen bij het lezen!! Hopelijk mag ze snel weer naar huis en heeft ze niets!

liefs
Marielle

Jeetje wat erg!!!
M'n hart bonkt in m'n keel als ik dit lees...
Ahh wat erg!!
Wat een schrik zeg!!

Heel veel sterkte meid..!!

Jee, ik zit hier helemaal te trillen op mijn werk! WIlde ff snel kijken naar nieuwe onderwerpen!

Wat een schok krijg je dan door je heen! Hopelijk gaat alles snel weer goed, jullie waren er supersnel bij en hebben snel actie ondernomen!

Sterkte ermee meid!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Beste Ilse,
Ik hoop dat jullie een beetje hebben kunnen slapen vannacht in het ziekenhuis.
Wat een ontzettend griezelige ervaring lijkt mij dat, als je schatje opeens erg ziek is.
Hopelijk mag ze vandaag naar huis en gaat het beter met haar.
Veel sterkte nog.

Lieve Ilse,

Oooooo....Wat zullen jullie geschrokken zijn...
Helaas weet ik precies wat je meemaakt ..
Yenna heeft al 2x een koortsstuip gehad. Het enige wat ik kon roepen was: Marc, Yenna gaat dood...
Echt een gruwelijke ervaring die je echt nooit meer zal vergeten, ik denk er nog wekelijks aan terug terwijl de laatste aanval bij Yenna al 2 jaar terug is geweest. Gelukkig knappen kinderen wel weer heel snel op. Hopelijk vinden ze wel een oorzaak waar de koorts vandaan komt. ( dat vond ik geruster voor mezelf om te weten )
Als er niks uitkomt waar het vandaan kan komen, misschien heeft ze over een paar dagen vlekjes over heel haar lijfje. De zesde ziekte. Dit was bij Yenna de reden van de hoogoplopende koorts met de koortsstuip als gevolg. ( hoeft niet maar het kan dat dat bij Danique ook zo is )

Hopelijk is je meisje heel snel weer helemaal opgeknapt en als je met een "lotgenoot" wil "praten " hoor ik het wel.

Een dikke kus voor je meisje.

Liefs Marina en de kids.

Jeeetje wat zullen jullie geschrokken zijn. De nachtmerrie van elke ouder om je babytje zo te zien. Gelukkig was je er snel bij en ligt ze veilig in het ziekenhuis.
Toen ik je verhaal las sprongen spontaan de tranen in mijn ogen.
Ik hoop dat het snel weer beter met haar gaat.

Groetjes Jama mv Thijs.

Terug
Bovenaan