Danoontje goed of slecht?

Hallo even een vraagje

Het eten gaat bij mijn dochtertje heel goed. Nou vraag ik me af of het eigenlijk wel goed is om dannoontje als toetje te geven.
Ze vind het heerlijk, maar volgens de lijst van het consultatiebureau zou je eigenlijk
yogurt naturel moeten geven. Ik vind dat zelf erg vies dus geef ik 't niet is dat dom
of mogen danoontjes ook gewoon?

Hier ook eentje die geen yoghurt lust. ja met heel veel suiker, dus dat is ook niks. Ik geef altijd vruchtenyoghurt van optimel. o% vet.

Vindt hij heerlijk en volgens mij wel iets beter dan danoontje.

groetjes,
Mienetje

mienetj',
optimel lijkt gezonder maar ze moeten er een hoop troep in gooien om het nog enigszins lekker te maken wat dacht je van al die suiker vervangers het is inmiddels toch wel bekent dat bv. aspartaam echt niet goed is voor de groei van je kindje. kijk dus goed op de verpakking.

ik weet dat de AH een danoontje variant heeft waar alleen fruitsuikers inzit, ik geloof de zogenaamde schuiftoetjes (langwerpig en je moet schuiven om het eruit te krijgen)
groetjes knof

Ik geef ook baby danoontje en ik heb begrepen dat halfvolle yoghurt beter nog niet kan. Wel volle yoghurt. Met Optimel en dat soort yoghurts zou ik ook nog even uitkijken.

hallo,
ik lees nu dat ik een beetje vel ben op dat optimel excuses dat is niet de bedoeling maar kijk echt even op de verpakking soms is een beetje suiker dan een betere optie.
groetjes knof

geeft niet hoor knof, wist ik helemaal niet! Dacht juist dat het beter was. Mijn zoontje is overigens al bijna 2 hoor, dus geen  kleine baby meer. Maar ik zal het eens uitzoeken!
Thanks.

Yoghurt met roosvice misschien een idee?

Terug
Bovenaan