danoontje

Hallo,
Mijn dochtertje is 7 maanden oud. Nu is mijn vraag of ze al danoontjes mag hebben. Er zijn van Nestle ook yoghurtjes (yogolino genaamd) maar zo'n potje vindt mijn dochtertje nog teveel om ineens op te eten. Danoontjes zijn kleiner, dus dacht ik dat die misschien beter zijn. Maar ik weet niet of ze die al mogen hebben. Kan iemand mij hierop antwoord geven??

Groetjes.
 
Je hebt speciale vanaf-4-maanden-Danoontje. Daar ben ik toen mee begonnen. Toen dat goed ging en hij het lekker vond, ben ik al vrij snel overgestapt naar de 'gewone' Danoontje (zo'n dubbelpak)... heerlijk vindt hij het!!!!!!! SMULLEN.
 
Ze liggen niet bij de babyafdeling maar in het koelvak bij de andere soorten pudding enz. Ik kon ze ook niet vinden hahah, maar in het koelvak liggen ze dus. Mijn zoontje vind ze ook heerlijk.
 
Hoi,

Als ik een wat ander advies mag geven: geef je kindje zo lang mogelijk geen zoetigheid.
Aan die danoontjes is misschien geen extra suiker toegevoegd, maar er zit wel suiker in (vanuit het fruit), Je kunt je kindje ook gewoon biogarde yoghurt geven. Dat is gezond en ze vinden het ook heerlijk. Het is echt niet zielig je kindje geen zoetigheid te geven.
Als je ze direct laat wennen aan zoet, wordt het lastig ze te erin te laten minderen. Zoet zullen ze altijd wel lusten, maar maakt toch vaak dik.

Groetjes Jo
 
Terug
Bovenaan