Darmen van slag

<p>Hoi allemaal! </p><p>Ik heb de 8e mijn ei gehad en nu sinds een aantal dagen last van érg aanwezige darmen. Rommelen, brommen noem maar op. Ook lichte steekjes, maar da s meer aan de zijkanten. Ook ben ik veel sneller moe en geïrriteerd, drink bijna alleen maar water want in de rest heb ik geen trek. Maar ik heb totaal geen last van groeiende en of gevoelige borsten. Ik moet nog een paar dagen wachten voor ik kan testen, maar toch vroeg ik mij af of mensen dit herkennen in hun zwangerschap?</p><p>Alvast bedankt!</p><p>Een ongeduldige dame </p>

@Annii; ik had precies hetzelfde, borrelende en rammelende darmen. Als ik op mijn rug lag kon je het gewoon zien en horen. Tegelijk bruine afscheiding gekregen 3 dagen dus had de hoop al opgegeven maar toen het niet doorzette bleek het oud bloed te zijn en nu ben ik 6 weken zwanger. Dus blijven hopen :)

@Annii ik heb idd ook die klachten. Sinds een week last van rommelige darmen en winderigheid meer dan normaal, zo nu en dan behoorlijk tot heftige kramp onderin buik en steken of trekkerig gevoel.Ook gister of vanmorgen last van steken in borst. Maar kan ook zomaar een spier zijn..geen idee.. mijn NOD zou over 6 a 7 dagen zijn. Groter borsten of gevoelige borsten heb ik niet. Als ik terug kijk naar de dagen ben ik meer vermoeid...niet opvallen erg.. weet niet of dat door het werk komt.. ga altijd op tijd naar bed enz ook. Ook met vlagen misselijk gister ook weer.. wou zelfs eigenlijk geen toetje..nou dan is de wat mis hoor haha. 

Wanneer is jouw NOD?? 

Haha ja dat heb ik ook. Wel vaak honger gevoel maar totaal geen trek in eten. 
Ik heb de mijne over 5 a 6 dagen, de 22e. Vaak loop ik wel gelijk. 
Mn tepels zijn zo nu en dan wel gevoelig maar niet constant. 

Ahh oké. Ja dat af en toe gevoelige tepels ken ik.. maar denk dan ook dat het wellicht komt door de Ovulatie. Meestal heb ik dan een week gevoelige/pijnlijke tepels. Dus weer niet waar t nu aan ligt?

Dat honger moet ik zeggen valt nu mee.. met paar dagen terug heb ik me wel misdragen met eten?

Hallo ik heb dit nu ook. ik heb in december een miskraam gehad bij mijn eerste zwangerschap. Ik was hier zo kapot van het ging allemaal zo goed en dan toch het nare bericht bij de 1e echo… Nu zit ik 8 dagen voor mijn nod en ik voel me al een week (vanaf dag na het klussen) niet helemaal mezelf… Ik heb buikkrampjes steken in de onderbuik… Hoofdpijn gehad… Toen ik maandag de frietpan aanzette ging ik letterlijk over ‘mn nek. Heb last van mijn onderrug en mijn benen voelen moe. Gister urine ingeleverd op advies van dokter maar alles bleek er goed uit te zien (geen blaasontsteking) … gisteravond keek in in de spiegel en zag duidelijke aders over mijn borstel lopen…..  Ohhh ik moet voor mijn gevoel nog zo lang wachten…. En vooral na die miskraam ben ik zo onzeker….

Terug
Bovenaan