Darmen van slag

@Annii; wel last van winderigheid, totaal niet misselijk. Kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat zoiets al optreed een week voor NOD :)

ik heb een week voor NOD last gehad van m’n darmen en ook erge obstipatie gepaard met aambeien(sorry voor de details) en ik had dat nooit dus ik wist wel zeker dat ik zwanger was. daarna 5 dagen voor NOD kv testje eraan gegooid en ja hoor zwanger! nog 3x de testen herhaald elke 2 dagen en t werd steeds donkerder. nu inmiddels 5+1 zwanger.

ik heb een week voor NOD last gehad van m’n darmen en ook erge obstipatie gepaard met aambeien(sorry voor de details) en ik had dat nooit dus ik wist wel zeker dat ik zwanger was. daarna 5 dagen voor NOD kv testje eraan gegooid en ja hoor zwanger! nog 3x de testen herhaald elke 2 dagen en t werd steeds donkerder. nu inmiddels 5+1 zwanger.

@Daantje Piep
Wat vreselijk dat je een miskraam heb gehad. Helaas zijn dat dingen die toch nog veel voorkomen?bah bah. M'n HA zei ook al dat ik er rekening mee moet houden dat er een miskraam kan komen in de tijd voor proberen zwanger te worden..  als je zwanger bent voor t eerst dan verwacht je toch ook weer niet dat het direct niet goed is..

Ik hoop voor je dat het deze rond raak is! 

Hmm dat biedt hoop x-Marina. Hier dus ook bruine/donkerrode 'afscheiding' zo nu en dan (niet continue) en ook last van darmen, steekjes en onderrug. Ook totaal geen last van m'n borsten. Wel aderen die ik duidelijk zie. Elke keer als ik weer wat afscheiding heb denk ik; jammer! Maar het zet niet door. Ik zou tussen 18 en 20 mei mijn NOD hebben... Jou bericht geeft me wel hoop. Maar durf nog niet te testen haha. #bangepoeperd

Ik ben in ieder geval niet de enige!
En daantje wat spijtig van je mk! Ik hoop van alle harte dag het nu goed gaat komen. Naar die aders heb ik nog niet gekeken. Maar wel onwijze trek, lekkere trek dan te verstaan. Ik kan met gemak 2 bakken ben en jerrys ijs op (oepz) maar een gewone maaltijd wordt toch afgekeurd ergens. 
Ik wil zo graag testen maar beide uitkomsten garanderen nu nog helemaal niets :-( dus hoe moeilijk ook, dan maar geduld hebben!

Ja precies.... Je gaat er idd niet van uit dat het mis zou gaan vooral niet als alles gewoon goed lijkt te zijn... Ook heb ik er nog een stofwisselingsziekte bij (phenylketonurie) wat er in het kort gezegd voor zorgt dat on dit moment een streng eiwit beperkt dieet voor moet volgens heb ik een te hoge phe waarde kan dit gevaarlijk zijn voor het kindje op gebied van geestelijke achterstand en/of hartproblemen dus ja... En iedereen dan maar zeggen je moet er niet zo veel mee bezig zijn.. Maarja elke dag je eiwitten tellen en eten wegen e. D doe ik nu tenslotte maar voor 1 wens... Dus dat is lastig. 

Terug
Bovenaan