darmen!!!!!

Ik vrag me heel erg af....hoe zit het met jullie darmen!!!!!???? Ik ben zelf 21 weken zwanger nu en kan er af en toe behoorlijk gek van worden of hele erge pijn of diarree gevoel dan weer obstpatie ben ik de enige???????/
 
Geen diaree maar wel obstipatie. Roosvisee Laxo helpt bij mij erg goed. Je darmen komen natuurlijk ook in de verdrukking maar het is bij jou wel erg wisselend. VK bellen misschien. Succes.
 
Ilona,

Ik heb gelukkig geen obstipatie, maar inderdaad dat ik heel vaak moet drukken.
Het is wat dunnig en ik kan juist heel makkelijk.
Ik probeer me maar geen zorgen te maken.

 
Hoi Ilona. Ik ben nu zelf ongeveer 20 weken zwanger en heb gelukkig geen last van diarree of opstipatie, maar wel van geregeld een hevige pijn links onder in mijn buik. Mijn arts vertelde me dat het kwam omdat de baarmoeder er tegenaan zat te drukken. En de een is er nu eenmaal gevoeliger voor dan de ander. Als ik erge last heb leg ik er een warme kruik tegen, dit helpt over het algemeen goed.
Succes ermee en groetjes.
 
Hoi Ilona,

Ik ben pas acht weken zwanger maar heb precies dezelfde symptomen als jij. Dan weer diarree en edan weer obstipatie. Ik denk dat je er niet echt druk om moet maken, het hoort er volgens mij allemaal bij. Groetjes!!
 
hoi Ilona,
Ja, darmen met charme, zullen we maar zeggen :)
Ken ook beide kanten van de medaille: eerst hartstikke obstipatie, nu juist af en toe weer diarree. Nu ja, het juiste midden is dus moeilijk te behouden, begin het een beetje door te krijgen met eten.
Ik combineer nu regelmatig iets wat licht opstopt (bijv. banaan) met iets wat meer laxerend werkt (bijv. sinaasappelsap) Heb overigens het idee dat citrusfruit sowieso (soms erg) laxerend kan werken, dus dat combineer ik dan bijv. met (opstoppende) droge vezels.

Ja, het is me wat dat darmengepeupel!
Groetjes en succes.
 
Terug
Bovenaan