Darmen.

liekealice

New member
Heey dames,
Ik vroeg me af hoe het met jullie darmen gaat de mijne zijn zo van slag dat ik door de ha aan laxeermiddel zit. Heb namelijk ontzettende pijn in de buik en uitstraling naar het rechterbeen. Als dit niet aanslaat kan het ook nog wel een ontsteking van darmen zijn. En besef nu dat moeders die doordeweeks alleen zijn helemaal niet ziek kunnen worden. Gelukkig is Jake nog klein en slaapt hij nog veel want dan slaap ik ook nog als ik echt veel pijn heb.
 
Wat naar zeg! Bij mij heeft het drie weken geduurd voor ik weer een beetje normale ontlasting had, maar het is nog steeds geen pretje...heb namelijk aambeien door de bevalling....met gepaste voorzichtigheid naar de wc dus.

Maar dat ziek zijn gaat um niet worden, hè. Daar ben ik ook achter. Was vorige week een dag uit de running.

Sterkte met je darmen!
 
IK had de laatste dagen in het ziekenhuis een aantal klysma's gekregen en lactulose,maar na mijn keizersnee kwam het gelukkig weer goed op gang.

Sterkte!
 
Ik kon juist tijdens de zwangerschap heel moeilijk naar de wc. Nu gelukkig helemaal geen last meer. Net na de bevalling deed het wel zeer, maar dat kwam volgens mij meer omdat er een knip is gezet en de wond gewoon pijn deed. Soms bij harde ontlasting voel ik het nog wel, maar over het algemeen gaat het hier weer als een trein.

Hopelijk slaat het laxeermiddel aan. Veel water drinken, peperkoek, kiwi's en pruimen werken ook heel goed. En anders een homeopatisch middeltje proberen, maar misschien deed je dat al.

En ziek zijn, kan echt niet meer als je kindjes hebt. Hier afgelopen 2 van de 3 kids ziek en ikzelf was ook niet fit. Gelukkig kan manlief ook thuis werken....
 
Terug
Bovenaan