Darmkrampjes (infacol/venkelthee)

<p style="text-align: left;">Hoi mama’s  mijn zoontje is nu 5 weken oud en heeft enorm last van darmkrampjes! Ik geef hem afgekolfde melk met de fles, we zijn al overgestapt op Dr Brown flesjes zodat hij wat rustiger drinkt maar hij heeft nog steeds erg veel last. Iemand ervaring met infacol hielp dit? Ook hoor ik dat ik zelf venkelthee kan drinken als dat in de melk komt zou dit het ook verlichten? <br /><br /></p><p>ben benieuwd naar jullie tips! <br /><br /></p><p>alvast bedankt</p>
 
Bij ons werkte Microbiol echt supergoed. Dit is een probiotica die de darmontwikkeling bevordert. Nu voor de tweede die op komst is, gezorgd dat we het al in huis hebben. 
 
Probiotica voor baby’s inderdaad. Echt een wondermiddel! Bij ons was advies van de mesoloog zolang mogelijk gebruiken zeker als je flesvoeding geeft. Zorgt toch dat het allemaal wat makkelijker verteerbaar is dus minder krapjes. Succes!
 
Rooibos thee heeft al veel gedaan bij onze zoon! Wel op natuurlijke basis, niet van pickwick ofzo.. ik maak zijn flesjes hier gedeeltelijk mee aan.
Sinds gisteren begonnen met probiotica en infacol, ben benieuwd wat dit doet!
 
 
Terug
Bovenaan