Darmkrampjes

Wat te doen bij darmkrampjes.....


Hoelang huilt je baby bij darmkrampjes
Fietsbewegingen hebben we al gedaan
Over de rug en buik wrijven...
En we hebben druppels van gsm geprobeerd..

Wie heeft de gouden tip!! Hahaha

Ik weet elke baby is anders hoor...

Maar tips zijn welkom
 
Darmkrampjes zijn heel vervelend inderdaad. Bedoel je misschien de druppels van cinababy (VSM), die hielpen bij ons erg goed. Ook kan het nog wel eens helpen om je kindje in een lekker warm badje te doen, warm water ontspant. Verder is het voor je kindje ook erg fijn om lekker vastgehouden te worden tijdens de kramp-aanvalletjes.
Veel succes ermee! Enige troost, het gaat een keer over!
 
Wat bij ons ontzettend goed werkt. Is infacol. Te koop bij de drogist. Je geeft deze druppels voor de voeding en bij ons verdwenen de krampjes...een wondermiddel dus!
 
hói,

bij ons werkt de Infacol ook. het duurde wel even voordat het aansloeg hoor, een week of 2. Dan ben je bijna geneigd om weer een ander middeltje te gaan proberen, haha.
Hiervoor gebruikten wij de druppels van VSM. Cinababy, maar dat werkte echt niet bij onze kleine man.
Alleen mijn zoontje vind de Infacol echt niet lekker. Er zit een sinaasappelsmaak aan, maar hij gruwelt ervan!
Ach... het helpt wel!
 
jep hier ook een voorstander van infacol was voor ons kleine mannetje het beste enja duurt ffies 2 weekjes maar dan is er ook resultaat ook gaf ik hem nutriolon omneo...

succes
 
Hoi,
Ook hier een infacol fan! Bij ons werkte het binnen een paar dagen all. I.p.v. 1 a 2 gillen van de kramp veranderde dat in hoog op 10 minuten. Een hele verbetering dus!
liefs,
Mar
 
Naast alle druppels die geadviseerd worden vinden kindjes het ook vaak lekker als je ze op hun buik op je onderarm legt. Zo komt er een beetje druk op het buikje en verdwijnen de krampjes ook. Je legt het kind dan op de buik op je onderarm. Je hand gaat tussen de beentjes en het hoofdje ligt dan naast de holte van je elleboog.
Met een beetje wiegen erbij worden ze vaak heel rustig.
Succes!
 
Terug
Bovenaan