Darmkrampjes

Ik gaf BV en heb meerdere middeltjes getest tegen de krampjes, infacol en het Duitse Lefax en nog eoa Duits middel. Niets hielp echt. Buikligging op de arm, warmtekussentje op het buikje, zelf venkelthee drinken, fietsoefeningen, het hele programma, ik was wanhopig.
Het enige wat bij ons waarheid was is dat het na 10 weken over was. Kreeg er een vrolijk kind voor terug en eindelijk meer rust. De tijd na die eerst weken is volkomen het tegenovergestelde. Rond die 10 weken ben ik trouwens de BV gaan afbouwen (omdat ik weer aan het werk moest) en naar de omneo flesvoeding over gestapt. Bevalt prima. Bij de BV paste ik natuurlijk op wat ik zelf at. Als ik anderen vertelde over de krampjes en het vele schreeuwen kreeg ik vaak bovenstaande tips en tevens werd me vaak verteld dat het na 12/13 weken voorbij zou zijn (darmpjes volgroeid).

Moraal : mocht niets helpen, meestal is het na 3 maanden voorbij :).
 
Darmkrampjes..VRESELIJK!!!!!!

Wij gaven sapp simplex. Is een duits middeltje wat hier super goed werkte maar ben het wel met Else eens, het is zwaar maar na 3 maanden gaat het echt heel erg veel beter.

Sterkte!
 
fijn om dit te lezen.. wij hebben er namelijk ook erg last van..
en het is zo zielig.. je kunt er niks tegen doen..
wij hebben ook alles al geprobeerd,, nu maar afwachten tot onze kleine man groter wordt en wat else zegt dat het na zon tijd stopt.. ben benieuwd!! hoop het egt voor um!

maar nu blijft zijn ontlasting uit... dat is nog zieliger...
hij heeft er zon last van... hij krijgt flesvoeding dus zal wel wennen zijn voor um.. maar geef het nu al een tijdjgje.. en nu krijgt ie last van harde ontlasting.
hij poept zo een paar dagen niet.. en uit angst geef ik um dan maar weer een druppel olijfolie door de voeding.
en ik heb ook al die druppels van vsm gekocht.. om de ontlasting dunner te maken.
ik weet egt niet meer wat ik moet doen.. het is zo zielig...

veel winden laten.. maar geen ontlasting komt eruit..!! en als er iets uit komt.. kijk je echt verbaasd, hoe dat uit het lijfje is gekomen!! zulke harde ontlasting...

pleasseee iemand hier nog tips over!!!????

groetjes maaike
 
op de site van nutrilon staat als tip bij darmkrampjes dat 10ml extra water bij flesvoeding moet doen, dan werkt bij mijn dochter echt goed en verder ook fiets bewegingen en massage.

ik doe alleen 10ml extra als ze erg veel last van heb, maar echt werkt echt....so een volle luier :)))

succes!
 
Onze oudste zoon had ook erg veel last van krampjes. Van alles geprobeerd maar niets hielp. Toen kwam een vriendin met de tip om naar de osteopaat te gaan. En dat hielp direct! Hij heeft 2 behandelingen gehad en nooit meer last van krampjes gehad! Heb me vanaf toen voorgenomen om bij een tweede met evt. krampjes gelijk de osteopaat te bellen en hem of haar niet zo te laten lijden als bij onze oudste. http://www.osteopathie.nl/
Succes allemaal.
 
Terug
Bovenaan