Dat was de laatste borstvoeding, denk ik....

16 maanden bv!! wat super van je.
Daar mag je best trots op zijn.

haha die leeftijd heej, ook hier doet Daniel goed zijn best...
hij is zo vlug als water, en soms luistert hij van geen kant.
zucht... het is ook aan de andere kant een heerlijk ventje en kan het andere moment ook weer zo lief spelen!

Liefs mini

Hoi Hannah,

Dat is even slikken ja!

Je sluit inderdaad echt een periode af. Of het nu je laatste kindje is of niet, met dit kind komt deze fase niet meer terug. Ik vond het heel bijzonder dat ik de enige was die Norah borstvoeding kon geven, het was echt iets van ons samen. En toen dat voorbij was, was ik wel verdrietig.

Ik heb 9 maanden borstvoeding gegeven en ik heb even een potje zitten janken na de voeding waarvan ik vermoedde dat het wel eens de laatste zou kunnen zijn (dat was-ie uiteindelijk ook). Ik ben gestopt omdat mijn voeding terugliep nadat ik 2 voedingen geleidelijk had vervangen door de fles. Na die laaste borstvoeding vroeg ik mezelf af waarom ik dat ook alweer zonodig wilde... Gelukkig duurde dat gevoel niet lang! Maar het moment zelf en de dag erna is toch wel verdrietig.

Groetjes,
Jamie

Bedankt voor jullie reacties. Het was inderdaad de laatste borstvoeding...... madammeke drinkt nu gewoon een flesje pap 's ochtends.....
Ik ben zoals jullie terecht zeggen natuurlijk supertrots op deze 16 maanden, die pakt niemand ons meer af, maar het sluit wel echt een bepaalde periode af en daar heb ik een beetje moeite mee, toch wel (nooit meer een baby, nooit meer borstvoeding.....).
Liefs, en bedankt!!

Terug
Bovenaan