Dat wordt toch een nieuwe ICSI behandeling...

A

Anoniem

Guest
Hoi, hoi,

Dat wordt toch maar geen testje morgenvroeg. Heb bruine afscheiding... het is nu afwachten tot het doorzet...

Dan start ik direct aan de tweede ICSI behandeling, deze stond al gepland. Maar doordat ik een weekje overtijd was... Moet nu alles maar opschuiven.

Vol goede moed, op naar de behandeling!

Juffy

Lieve meid,

Ik kwam hier al gauw even kijken of je een test had gedaan en nu zie ik dit berichtje, sh*t!
Maar zolang je niet echt rood bloed verliest is er nog hoop hoor, ik wil je natuurlijk niet teveel valse hoop geven, maar het kan natuurlijk ook een innestelingsbloeding zijn en er zijn er best veel die toch een beetje bruin (oud) bloed verliezen. Ik schrijf ook mee op een ander forum er daar hoor je het aan de lopende band.
Mocht het toch door gaan zetten dan wens ik je veel sterkte en heel veel kracht om aan je tweede behandeling te beginnen. Moet wel zeggen dat ik bewondering voor je heb hoe je ermee omgaat (of is het toch een beetje zelfbescherming?). Hoe je me een beetje op de hoogte hoe het verder gaat?

In ieder geval een hele dikke knuffel van mij en don't give up!!!
Liefs Nicole.

Hey meid,

Inderdaad was ik ook ontzettend nieuwsgierig. Wacht  maar totdat het echt doorbreekt. Misschien is het wel een innestelingsbloeding zoals mammie zegt. Ik hoop het echt voor je. De duimen zijn nog steeds aan het draaien.

Houd ons op de hoogte.

groetjes en een dikke knuffel

Nicole

Hoi Juffy,

Wat spannend allemaal. Het kan nu alle kanten op gaan. Ik hoop voor jullie dat het de goede kant op gaat.
Ik wacht met spanning af wat het gaat worden en mijn  draaien overuren.
Hopelijk heb je die ICXI behandeling niet meer nodig. De 1ste was ook al niet zo prettig verlopen bij jou.

Kruimel

Hoi Juffy

Ik hoop nog zo ontzettend voor je dat het de goede kant op gaat....
Je hebt het ook meer dan verdiend!!

Maar... als dat niet zo is wil ik je ook alle kracht van de wereld wensen om je weer klaar te maken voor de volgende icsi behandeling...
Alle kracht van de wereld!!
Liefs Linnepinnie

Hoi Juffy,

Het is nu vrijdag. Hoe is het nu met je? Is het doorgezet of is het bij dat beetje bruine afscheiding gebleven? Ik hoop zo voor je dat er nog steeds niets is!!!!!

Lfs, Kippie.

Hoi Juffy,

hoe gaat het met je?
Ik denk aan je!!

Groetjes

Hey Juffie,

Ook ik ben hier nog steeds reuze benieuwd.

Liefs en knuffel

Nicole

Terug
Bovenaan