Dat wordt toch een nieuwe ICSI behandeling...

Hallo,

Het is nog steeds bruine afscheiding. Maar ik ga d'r zelf helemaal vanuit dat het gewoon wachten is op het doorzetten van....
Waarom ik twee weken later ben dan normaal weet ik ook niet.
Ik kan er ook wel van balen want ik had alweer twee weken met de pil bezig kunnen zijn. Maandag zal ik het ziekenhuis maar eens bellen over hoe en wat.... De afspraak voor de 1e echo die moet in ieder geval verandert worden door deze toestand!

Ik hou jullie op de hoogte!
Aan de ene kant met een beetje hoop dat het misschien toch zo zou zijn, andere kant wetend dat bruine afscheiding de weg naar ongesteld zijn is.

Liefs,
Juffy

He meid,

Ik vroeg mij ondertussen toch even af of de bloeding heeft doorgezet of niet.

Liefs

Nicole

Hallo Juffy,

Was toch benieuwd hoe het nu met je gaat.
Heeft het doorgezet of is het nog steeds bij bruine afscheiding gebleven?
Ik hoop dat het verder goed met je gaat en ik blijf volop voor je duimen.

Groetjes Nicole.

Hallo,

De bloeding heeft doorgezet. Ben er goed ziek van geweest (nieuwe ervaring.....).
Gisteren begonnen met de pil. Dus eigenlijk is de start van de behandeling er weer!
Vol goede moed en met veel steun van iedereen, want ik vind het nu spannender. Dat is natuurlijk doordat ik weet wat er komen gaat.

Juffy

Hoi Juffy,

Jammer dat het toch doorgezet heeft, had zo gehoopt dat verdere behandeling voor jou niet nodig zou zijn. Maar nu kun je tenminste wel weer verder en je gaat het gewoon zo doen als ik, de 2de behandeling is onze behandeling.
Heel veel succes en sterkte de komende weken en het is hoe je zegt, deze keer zal anders zijn omdat je weet wat je te wachten staat, maar aan de andere kant heb je de eerste keer gewoon pech gehad en kan het nu alleen maar mee gaan vallen en ze zullen het nu ook niet zover laten komen dat je zoveel eitjes gaat krijgen en dat scheelt met de punctie natuurlijk ook veel.

Groetjes en ik denk aan je,
liefs Nicole.

Terug
Bovenaan