Poehhhh best lastig wordt het denk ik om met z'n alle wat af te spreken.
Ik denk zowiezo dat amersfoort redelijk centraal ligt en we (helaas) niet aan ieders wensen kunnen voldoen (sorry sorry sorry, heb heel erg hard mijn best gedaan met puzzelen)
Ik had een leuke kinderboerderij gevonden in amersfoort, maar die is van 11.45 tot 13.30 gesloten, dus dat is niet handig.
Nu kunnen we naar dierenpark Amersfoort. Daar heb je vele mogelijkheden, zo bedoel ik. Je kunt naar binnen als het koud is, heerlijk buiten als het zonnetje schijnt. Je hebt toiletten in de buurt en verschoonmogelijkheden enz.
Ook kun je zeggen ik loop nog even lekker een rondje over het park of wat dan ook.
De entree voor het park is gratis voor kids tot 3 jaar en voor volwassenen is het €16,50
Maar vanaf 20 personen krijg je groepskorting van € 1,50 per persoon.
Het enige nadeel is misschien het parkeren van € 5.
Anders heb je evt ook nog dierenpark rhenen.
€ 17 voor volwassenen
en vanaf 20 personen € 15 per persoon
parkeren € 4,50
Dan hier wat data's
Maandag 23april
Zaterdag 28 april
Donderdag 3 mei
Donderdag 17 mei
Hoop dat we er een beetje uit kunnen komen
Ik heb er in ieder geval erg veel zin in.
Als iemand nog een plek weet...... alles is welkom
Pauline (haha ben nu net een hostes van het reisbureau)
Ik denk zowiezo dat amersfoort redelijk centraal ligt en we (helaas) niet aan ieders wensen kunnen voldoen (sorry sorry sorry, heb heel erg hard mijn best gedaan met puzzelen)
Ik had een leuke kinderboerderij gevonden in amersfoort, maar die is van 11.45 tot 13.30 gesloten, dus dat is niet handig.
Nu kunnen we naar dierenpark Amersfoort. Daar heb je vele mogelijkheden, zo bedoel ik. Je kunt naar binnen als het koud is, heerlijk buiten als het zonnetje schijnt. Je hebt toiletten in de buurt en verschoonmogelijkheden enz.
Ook kun je zeggen ik loop nog even lekker een rondje over het park of wat dan ook.
De entree voor het park is gratis voor kids tot 3 jaar en voor volwassenen is het €16,50
Maar vanaf 20 personen krijg je groepskorting van € 1,50 per persoon.
Het enige nadeel is misschien het parkeren van € 5.
Anders heb je evt ook nog dierenpark rhenen.
€ 17 voor volwassenen
en vanaf 20 personen € 15 per persoon
parkeren € 4,50
Dan hier wat data's
Maandag 23april
Zaterdag 28 april
Donderdag 3 mei
Donderdag 17 mei
Hoop dat we er een beetje uit kunnen komen
Ik heb er in ieder geval erg veel zin in.
Als iemand nog een plek weet...... alles is welkom
Pauline (haha ben nu net een hostes van het reisbureau)