data's forumdag

Poehhhh best lastig wordt het denk ik om met z'n alle wat af te spreken.

Ik denk zowiezo dat amersfoort redelijk centraal ligt en we (helaas) niet aan ieders wensen kunnen voldoen (sorry sorry sorry, heb heel erg hard mijn best gedaan met puzzelen)
Ik had een leuke kinderboerderij gevonden in amersfoort, maar die is van 11.45 tot 13.30 gesloten, dus dat is niet handig.

Nu kunnen we naar dierenpark Amersfoort. Daar heb je vele mogelijkheden, zo bedoel ik. Je kunt naar binnen als het koud is, heerlijk buiten als het zonnetje schijnt. Je hebt toiletten in de buurt en verschoonmogelijkheden enz.

Ook kun je zeggen ik loop nog even lekker een rondje over het park of wat dan ook.

De entree voor het park is gratis voor kids tot 3 jaar en voor volwassenen is het  â‚¬16,50
Maar vanaf 20 personen krijg je groepskorting van € 1,50 per persoon.
Het enige nadeel is misschien het parkeren van € 5.

Anders heb je evt ook nog dierenpark rhenen.
€ 17 voor volwassenen
en vanaf 20 personen € 15 per persoon
parkeren € 4,50

Dan hier wat data's

Maandag 23april
Zaterdag 28 april
Donderdag 3 mei
Donderdag 17 mei

Hoop dat we er een beetje uit kunnen komen
Ik heb er in ieder geval erg veel zin in.

Als iemand nog een plek weet...... alles is welkom

Pauline (haha ben nu net een hostes van het reisbureau)

En anders nodig ik iedereen op een mooie dag hier uit.
Haha met z'n alle in m'n tuin.
Maar ja ik woon ook weer niet zo centraal, da's ook niet handig misschien

donderdag 17 mei vindt ik niet zo handig (hemelvaartsdag) ik ga dan wat met vrienden doen. 28 april kan ik ook niet (wordt mijn schoonmoeder 65) de andere twee dagen kan ik wel.

Groetjes sandra

Ik kan de maandag en zaterdag wel. De donderdagen moet ik naar school. Hemelvaartsdag ben ik natuurlijk vrij, maar mijn man dan ook en die zie ik al zo weinig, dat voor mij de maandag of zaterdag beter uit komt.
Groetjes Maaike

Hoi

23 april of 3 mei is wat mij betreft prima. Helaas heb ik op de 28 een verjaardag en tja die 17 he, hemelvaartsdag en mijn man heeft vrij....

Groetjes Hanneke

We gaan gewoon kijken wanneer de meesten meekunnen. Misschien is het ook handig om te kijken of je op een bepaalde datum écht niet kunt, of dat je met een beetje creativiteit toch kunt. Er zal vast geen dag zijn dat iedereen kan, maar als een paar misschien een beetje extra moeite doen (dagje vrij of auto lenen van mams) kunnen er zoveel mogelijk mee.

Maandag 23april liever niet
Zaterdag 28 april liever niet
Donderdag 3 mei kan wel
Donderdag 17 mei kan wel

Terug
Bovenaan