data's forumdag

Stuur (als je mee wil) even je mailadres naa mij
paulineklijn@hotmail.com
Via datumprikker.nl heb ik een lijst aangemaakt, dan is het heel overzichtelijk wie wanneer wel en niet kan.
Ik probeer hem dan weer hier neer te zetten.

Poeff lekkere uitleg weer whawha

Groetjuuuuusss

Hoi Pauline,

Ik heb je een mailtje gestuurd maar let op mijn e-mail adres is zeventien@hotmail.com. dAt je niet denkt dat het van een of ander pikant adres afkomstig is.

Goed trouwens dat je het initiatief neemt.

annemieke

hoi Pauline,
Ook ik heb je een mailtje gestuurd. Toch wel goed van je hoor dat jij dit georganiseer op je neemt !! Ik hoop dat je eruit komt, zal nog een heel gepuzzel worden.

Groetjes Jolanda

Hoi,

In principe lukt het mij alleen om op een donderdag of vrijdag te komen. Maar nét die twee data's welke op donderdag vallen kan ik niet haha..

Mijn moeder en schoonzus jarig en hemelvaart,..

Ik lees de volgende opties wel als ze er komen anders heb ik pech gehad

Esmé mv Kay

hallo,
misschien kunnen we in twee groepen gaan met twee datum's en twee plaatsen, rotterdam is ook dichterbij bij mij, en dan kunnen mensen kiezen waar en waneer ze gaan. of is dit een beetje gek idee?
groetjes steffie

hoi hoi

Amersfoort is voor mij ook redelijk ver rijden en vooral als je geen auto hebt hahahaha
tevens kan ik op geen van de dagen...

het is wel erg jammer , maar wie weet idd kunnen we in tweeen splitsen of naar utrecht gaan is ook heel centraal voor iedereen...
ws maak ik het nu alleen maar lastiger dus.. sorry....

dus zoals het er nu uit ziet kan ik ws niet mee....
jammer maar helaas..

tobi

Moeilijk he het organiseren van zo'n dag. Dan kan die weer niet, dan is het weer te ver...

Zullen we eerst maar eens kijken waar we op uit komen? En dan evt kunnen we altijd een tweede dag organiseren. Desnoods ergens aan het eind van de zomer als onze kindjes al weer een stuk groter en makkelijker zijn.

Annemieke

Ik vind het goed, alleen die tweede dag organiseren geef ik dan door aan een ander.

Dan mag iemand anders die organiseren.

Ik heb een auto waar evt iemand bij mee kan rijden. Hanneke woont op de richting (ongeveer) naar amersfoort, dus wil ik best ophalen.

Pauline

Terug
Bovenaan