Data date!

Hoi meiden,

Ik heb even met mijn moeder overlegd en zij kan zaterdag 7 april. Dus wat mij betreft houden we het op de 7de.
Ze vraagt voor een workshop babymassage 10 euro p.p.

Wat vind iedereen daarvan?

Groetjes Marina

Hey meiden,

Jammer voor diegene die er de 7e niet bij kunnen zijn... Voor mij is de afstand ook wel erg groot hoor...Ik kom vanuit Hoorn, wat ruim anderhalf uur rijden is...Maar zaterdag is voor mij een lastige dag om weg te gaan...

@ Marina, wat super dat er een datum is dat jij en je moeder kunnen. Ik vind 10 euro een schappelijk bedrag.

@ Daan, ik had meerdere data genoemd, omdat de zaterdag voor mij waarschijnlijk niet haalbaar is...ik heb kids die dan sporten en een teamsport....dus kunnen ze hun team niet in de steek laten...het hangt er nog even om of ik er dan bij kan zijn...

Groetjes Brigitte

@Marina, ik vind 10 euro ook prima hoor.

@Brigitte, o jammer zeg. Dacht dat iedereen kon zaterdag, heb nog even in de lijst gekeken en jij had hem zelf idd niet ingevuld. Had ik niet gezien vandaar dat ik de zaterdag opperde.
Hoop natuurlijk heeeeel erg dat je wel er bij kan zijn (als de 7de doorgaat).
En de volgende keer spreken we gewoon wat meer richting jullie kant af (Utrecht ofzo)

@Laurie en Tonnie, snap dat jullie de afstand te groot vinden hoor. Maar natuurlijk wel jammer!
Ben ondertussen wel erg benieuwd naar alle mama's en hun mooie beebjes!

Liefs Danielle

Ik vind 7april een goede datum:)
En ik woon in eindhoven, dus als er 1iemand mee wil rijden uit eindhoven of omgeving dan is dat geen probleem. 10euro is ook geen probleem;)
Ik hoor het wel...

Kus marleen

Ik zit niet meer zo heel veel op de site, druk met beide kids. Maar lees nog wel vaak mee en vind het echt een super leuk idee!!!!!!!! Ik hoop dat ik er bij kan zijn. Moet waarschijnlijk net dat weekend werken, maar kan misschien nog wel wat regelen!

Hey dames,

Ik kom er net achter dat 7 april het paasweekend is en dan kan ik helemaal niet, wij hebben die zaterdag altijd familiedag met de familie van mijn vriend.
Hoop dat het een andere dag wordt maar zo niet dan wens ik jullie heeeeel veel plezier!

Liefs Kim

Terug
Bovenaan