date

A

Anoniem

Guest
De tilburge kermis is weer aangebroken, kennen jullie misschien wel. Erg groot en duurt 10 dagen lang, heel het centrum is omgebouwd, nu zijn we niet echt kermisgangers, maar als echte Tilbo's gaan mijn man en ik   vanavond. Oma past op.( Isis vind ik nog te jong voor de kermis, té veel toeters en bellen) Best zin, zo vaak gaan Wil en ik niet meer 'samen' uit! Wat was jullie laatste 'date' met jullie man/partner?

x Esther

Half juni met mijn verjaardag en onze trouwdag zijn we uit eten geweest aan het Grevelingemeer. Mijn ouders pastten toen op Iris, die net in d'r eenkenningheidsfase zat...
We gaan niet zo vaak zonder haar weg, ik mis haar dan echt...

hé... da's hier niet zooooo ver vandaan!!
Maar ff denken we zijn 2 weken geleden naar een optreden geweest (cd-presentatie) van een bandje waar wij bevriend mee zijn.

Nog niets voorlopig in de planning staan... alhoewel??
Als mijn ouders terug zijn gaan we samen met mijn oom en tante en oma naar de nieuwe restaurant van herman den blijker.... en dát is niet een restaurant waar je gezellig een beebje mee toe kan nemen (denk ik)

Groetjes Debby mv B'Elanna

Wij zijn in maart naar een optreden van Saxon geweest en vorige week dinsdag naar de Ikea. Meestal nemen we Dean mee als we weg gaan.

Groetjes,
Nelly.

Wij zijn samen uit eten geweest. Oma paste op.
We hebben het heerlijk gehad, echt weer even ongestoord genieten van elkaar. We willen dat toch met een bepaalde regelmaat blijven doen, want als je niks plant dan komt het er ook niet van.

Ze staken toch op de kermis vanavond????
En Toos, waar ben je geweest aan het grevelingenmeer? Da's vlak bij mij namelijk.

Wij zijn een paar weken geleden ouderwets uit ons dak gegaan op een zogenaamd schuurfeest wat hier elk jaar wordt georganiseerd. Erg gaaf, maar erg vermoeiend...
Sil

Een maandje geleden zijn we een nachtje wezen overnachten in Heerlen!
Was lekker...maar om te zeggen dat ik genoten heb...nee niet echt!!!
S'morgens bij het ontbijt zat ik met tranen in mij ogen, omdat ik mijn grote schat zo miste!
Maar eigenlijk wil ik zoiets toch jaarlijks gaan doen (als het mogelijk is tuurlijk)
Het is belangrijk dat je ff tijd voor elkaar hebt...al is het maar met een etentje!

Groetjes Linda

Ahum, 10 sept vorig jaar toen ik dus 8 maanden zwanger was zijn we een nachtje in een hotel gaan slapen omdat we 1 jaar getrouwd waren...dat wa sgeloof ik de laatste keer..
Ik wil heel graag een keer iets alleen met mijn man ondernemen, maar mijn man werkt vaak tot laat en ziet  ons dochtertje daarom weinig. Hij vindt het daarom niet leuk om zonder haar weg te gaan in het weekend.
We zijn wel een keer met 4 vrienden gaan eten zonder baby. en vorige maand met een hoop schoonfamilie. Dat is dus 2x in 9 maanden.
Ik denk dat ik gewoon maar eens voor een verassing ga zorgen. Zonder baby.

groeten ELke

Terug
Bovenaan