date

hoi hoi,

Wij gaan nog heel soms apart op stap zodat toch een van ons bij ons mopje is.

Pas zijn we met zn tweetjes uit eten geweest,was even heerlijk saampjes maar ben blij als ik weer bij fenna ben,hebben hier bewust voor gekozen!

In september zijn we 6jaar samen,gaan dan n dag en nachtje naar antwerpen.......

veel plezier op de kermis!

groetjes ramona

wij zijn 15 april voor het laatst samen uit eten geweest, toen waren we 12 jaar bij elkaar, maar nu het ter sprake komt, het wordt wel weer tijd dat we samen iets plannen.......

groetjes susanne

Hey Esther!
Hoe was het op de kermis?? Hoop dat het even lekker was!
Wij zijn de laatste keer samen weg geweest....euhhh....ongeveer 1,5 maand geleden, ook naar de kermis!
Was toen niet de bedoeling, we waren bij mijn ouders barbequen en het werd laat dus hebben ond dochtertje daar in bed gelegt en toen zei mijn moeder: anders laat haar lekker hier slapen en dan gaan jullie even lekker samen iets leuks doen! Normaal doe ik dat niet zo snel, maar op dat moment hadden we daar eigenlijk wel zin in. Dus, spulletjes gaan halen voor ons dochtertje en wij lekker naar de kermis! Was echt leuk, daarna nog even iets drinken op een tarrasje, heerlijk!
Denk dat het belangrijk is om dat af en toe te doen, deed mijin ieder geval wel goed hoor! En ook goed voor je relatie!

Wij ook naar de kermis een paar maanden terug. Mijn schoonzusje heeft toen opgepast. Ik vind het wel heel goed om af en toe weer even gewoon man/vrouw, vriend vriendin te kunnen zijn i.p.v. alleen maar vader en moeder.

Maar ja, het komt er vaak zo weinig van...

...slik, wij zijn voor het laatst samen met een vriendin naar het theater gegaan in april. Echt samen zijn we voor het laatst gaan uiteten toen ik 38 weken zwanger was!!!!!!!! Mmmmm, zet me nu toch aan het denken, misschien moet ik maar eens wat plannen!

groetjes
Mie

Hoi,

Wij doen redelijk veel samen, gaan regelmatig uit eten, naar een concert ofzo  en zijn inmiddels ook al twee keer samen een nachtje weg geweest. En af-en-toe nemen we alle twee een dagje vrij als Heather naar de creche is om samen de stad in te gaan. Ik vind het toch wel fijn om 1 keer in de maand een man/vrouw ding te doen, anders blijf je zo hangen in mama/papa. En als we nog een keertje mama en papa willen worden dan is het ook wel fijn als je ook nog een beetje man/vrouw bent niet waar .

We zijn ook wel heel blij met onze oppas! Een hele leuke betrouwbare wat oudere vrouw, echt geweldig, zij en Heather zijn hartstikke gek op elkaar, dus dat maakt het weggaan een stuk relaxter. En als we het echt laat willen maken komt oma langs.

Maareh, Esther, hoe was de kermis?

Groetjes, KT

Terug
Bovenaan