Daten

Hey dames,

Jaa leuk idee!
Zaterdag of zondag
Utrecht, zwolle het maakt mij niet uit..
Babymassage, en als iemand het leuk vind een groepsfoto van alle baby's bijelkaar:) het idee om bij marina thuis samen te komen lijkt mij een goed idee. Dit ivm voeden en verschonen. Het voeden voor mij is geen probleem, maar er zijn dames met borstvoeding en int openbaar voeden kan voor sommigen een "probleem" zijn.
Diegene uit eindhoven, geldrop eo samen rijden/ov-en??
Datum?? Het liefst eind maart of begin maart...
Ik heb er iig zin in.

Kus marleen

@ Samantha, ik en Marleen zijn ook in november bevallen... En volgens mij nog iemand maar weet zo even niet meer wie.
De brabanders waren er gewoon op tijd bij! ;-)
@ Marleen, samen rijden kan wel maar dat lukt denk ik niet met maxicosi's en kinderwagens? In mijn autootje niet in ieder geval, moet de achterbank al half dubbel klappen namelijk...

Ik kan alleen in maart helaas niet, week vakantie en het weekend daarna gaan we naar State of Trance in de brabanthallen en dan heb ik geen puf om op en neer te gaan.
Dus hoop dat het begin april wordt, anders misschien een volgende keer als die er komt :)

Volgens mij heeft Zwolle tot nu toe de voorkeur!
Het idee van Marina vind ik geweldig!
Als de groep te groot wordt, ook met alle maxicosies en kinderwagens weet Marina misschien nog een ander leuk adres? Een leuk restaurant ofzo waar we misschien een zaaltje kunnen afhuren?

x

1. Lijkt me heel erg leuk!
2. Qua dag maakt het me niet zo heel veel uit.
3. Utrecht. Zwolle word voor mij veel te ver met het openbaar vervoer. Wil ik die kleine ook niet aan doen. Op utrecht kan ik in 1 / 1,5 uur zijn.
4. maakt mij niet zo veel uit. Leuk restaurantje ofzo.. Ergens met genoeg plek ieg.

1. Ja lijkt me erg leuk.
2. Woe, zat of zon.
3. Het liefst utrecht maar zwolle kan ook als ik het dan maar wel minimaal 2 weken van te voren weet want dan kan ik ervoor zorgen dat mijn man de auto niet mee neemt.
4. Maakt niet zoveel uit.

@ Ludy1990. Ik zag net in de lijst dat je in alphen aan den rijn woond. Als het toch in zwolle word gedaan dan Wil ik je wel komen ophalen. Ik heb zelf 23 jaar in alphen aan den rijn gewoond.
Ik hoor wel van je of je dan mee Wil rijden. ( als het is utrecht is mag je ook meerijden als je Wil hoor).
Is ludy je echte naam of niet?? Miss kennen wij elkaar wel zonder dat we het nu weten.

Hoi,

Ik ben de andere persoon met een kindje dat in november geboren is, maar uitgerekend in december.

1 Het lijkt me heel leuk om te doen.
2 Het liefst op za of zo. Maand maakt niet zoveel uit.
3 Komende uit friesland heeft Zwolle de voorkeur.
4 En al genoeg ideeen om te gaan doen.

Terug
Bovenaan