Datum bekend!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben vandaag weer in het ziekenhuis geweest en de datum van de keizersnee is gepland! Het wordt donderdag 22 november!! Dus nog 2 weekjes, dan kunnen we onze dochter bewonderen!

Groetjes,
RV

O, meid, wat spannend!!!! Gewoon nog twee weekjes!!!!!! Heerlijk vooruitzicht!!!
Heb je alles al een beetje klaar in huis?

Liefs Hilma, die een ietsie pietsie jaloers is om dat je er al bijna bent!!!

Ja, alles is al klaar. Ik wist al een paar weken dat het een gepland KS zou worden, dus dat ik de 40 weken niet zou gaan halen. Toen kreeg ik het flink op mijn heupen! Maar alles is in kannen en kruiken: kleertjes en lakentjes gewassen en gestreken, bedje opgemaakt, enveloppen van de geboortekaartjes geschreven. Ik moet alleen het ziekenhuistasje nog klaarzetten.

Groetjes,
RV

Vind je het niet raar om zo precies te weten wanner je kindje komt? Niet dat ik het wachten zo leuk vind, maar lijkt me zoooo spannend.
Zou je nog wel slapen de laatste nacht? En wat zeg je tegen iedereen om je heen?

Liefs Hilma.

Het is ook een gek idee om de datum al te weten. En 100% zeker is het natuurlijk nooit, want het kan nog spontaan eerder beginnen.
Ik doe vast de nacht ervoor geen oog dicht... Maar dat doe ik al weken niet haha!

Groetjes,
RV

Oké dat is zo, dat slapen is ook hier een ramp.
Spannend hoor! Wou zelf ook wel even weten wanneer de baby komt.
Zie je ook tegen de ks op? Heb geen idee wat het allemaal is, heb er zelf nog nooit 1 gehad.....

Hilma

tjee wat spannend, wel mooi om te weten waar je aan toe bent. Later dan 2 weken zal het in ieder geval niet worden......nog 2 weekjes dat schiet al mooi op.

Oeh wat spannend!!!!

Jij kan je er gewoon al echt helemaal op voorbereiden en verheugen natuurlijk!

Kan best zijn dat ik nog een maand langer moet wachten dan jij, maar we horen natuurlijk heel graag je ervaringen als je weer een beetje achter je computer kunt zitten.

Veel voorpret gewenst, hoop dat je nog een beetje kunt slapen de laatste nachtjes...

Liefs, Lotte

Terug
Bovenaan