quote: rubensvrouw reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-11-2007 19:16:34&apos

);
Nee meiden, ik zie helemaal niet op tegen de keizersnee! Mijn eerste is met een spoedkeizersnee geboren. Na een lange en pijnlijke bevalling, die niet opschoot, was het een verlossing. Ik heb nauwelijks napijn gehad en was zelfs 2 dagen later alweer thuis! Nu het gepland is, ga ik er van uit dat het allemaal nog makkelijker wordt. Het herstel moet je natuurlijk afwachten, maar ik zie er eerder naar uit om geen zwangerschapskwaaltjes meer te hebben. Vooral die misselijkheid... Van mijn eerste herinner ik me dat die meteen weg was. Heerlijk lijkt me dat!
En natuurlijk houd ik jullie op de hoogte. We hebben een laptop dus die gaat lekker mee het bed in, als ik weer thuis ben.
Groetjes,
RV
Wat heerlijk dat je een kwelling wordt bespaard. Ik had bij de eerste ook een secudaire ks. Mijn kind was te groot en bleef hangen op 7 cm ontsluiting. Dus na bijna 24 uur weeen, werd het toen alsnog een ks, omdat hij er gewoon niet doorpaste.
Nu ben ik zwanger van de tweede en die is ook alweer groot, de grootte ligt ongeveer 2 weken voor op een gemiddeld kind.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu hoop op een geplande ks. Mede omdat ik het niet zie zitten om weer eerst 24 uur weeen op te vangen en dan alsnog die ks te krijgen.
Net als jij vond ik de ks bij de eerste ook een opluchting, eindelijk stopten die verschrikkelijke weeen die niets konden bewerkstelligen.
Mijn herstel verliep toen ook goed, ik was ook na 2 dagen alweer thuis.
Ik wens je veel succes de 22e, maar voor die tijd 'spreken' we elkaar nog wel hier.
gr mama van MD