Datum bekend

Sterkte ermee,

ik zou zeggen gelukkig zo snel. Kun je je minder druk maken, en als ze zo jong zijn houden ze er vaak niets aan over. Eigenlijk is de operatie vaak zo gepiept alleen je zit wel de hele dag in het ziekenhuis omdat ze je meestal pas meer dan 3 uur na de operatie laten gaan als ze gegeten en gedronken hebben.Of moeten jullie een nachtje overblijven.

Ga je mee als ze hem onder narcose brengen? Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat echt heel rot vond om daarbij te zijn. Al worstelend om maar goed dat kapje over het mondje te drukken en dan je kindje in je armen te voelen wegglijden. Toen ik later buiten moest wachten heb ik met mijn man afgesproken dat hij de volgende keer aan de beurt is.

Thomas weet nu niets meer van zijn operatie gelukkig.

Hey Irene, veel sterkte morgen en ik zal aan jullie denken woensdag! Goed de focus op "later" blijven houden en ondertussen gewoon veel met elkaar knuffelen. Liefs x

@ Caaf.... We moeten een nachtje blijven. Ik blijf lekker bij hem.
Onze dochter is ook al 3x geopereerd, dus het kapje fenomeen ken ik ja.
Al willen ze Pepijn een infuus geven en hem op die manier in slaap laten vallen.
Was bij jouw zoon ook de balletjes niet ingedaald?

Vandaag gesprek gehad met anthesist, verpleegkundige, bloeddruk, gewicht, lengte meten en bloed prikken. Halve ziekenhuis gezien voor deze dingen haha.
Morgen na 15u kan ik bellen voor de tijdstip dat we woensdag aanwezig moeten zijn. Momenteel kijk ik meer op tegen feit dat hij nuchter moet blijven. Dat wordt gillen. Meneer is een hongerlapje...

Terug
Bovenaan