Davitamon

ik dacht ook dat het om een serie ging, dus wilde ook naar de etos morgen. Ben wel geschrokken trouwens, slik die dingen al meer dan 2 jaar en ze hadden het vooral over dat ze de veiligheid niet konden garanderen bij langdurig gebruik... ook fijn dat ik het mailtje kreeg toen ik de verpakkingen al bijna op had... 

Het gaat helaas om alle compleet zwanger Vitamines, dus niet een bepaalde batch ofzo. Zie dat de davitamon zwanger met visolie niet teruggeroepen zijn, dus denk dat ik dan voor die ga. Weet niet zo goed welke er nog meer zijn, als in welke andere merken?

Ik vond via Google nog foliumzuur van de Etos. Iemand daar ervaring mee? Misschien dat ik toch op save ga en even van davitamon af ga. Morgen op zoek bij de Etos denk ik…
Die van Holland & Barret heb ik aan het begin geprobeerd maar die vond ik moeilijk wegslikken.

Hoi ik kreeg van de app vh voedingscentrum ook een waarschuwing maar daar stond een code achter denk dat dan alleen die niet goed waren

Die code is de barcode (EAN nummer) en die is dus bij alle compleet zwanger hetzelfde. De davitamon met visolie is inderdaad niet teruggeroepen en heeft een andere barcode. De compleet zwanger is er helemaal uitgehaald overal. 

Ontzettend balen die terugroepactie! Ik heb tijdens m’n zwangerschap multi7zwanger van provital geslikt. Op natuurlijke basis en daardoor kon ik het goed verdragen ondanks misselijkheid. Wellicht een tip voor dames die moeten overstappen vanwege de terugroepactie! Ik had wel begrepen dat het maar om 1 batchnummer van de Davitamon en de gravitamon ging dus zal ook wel snel weer opgelost zijn als er nieuwe leveringen komen :)

Terug
Bovenaan