@Daycey

A

Anoniem

Guest
Hai lieve Daisy,

Hoe is het met je? Ik ben je even kwijt op het forum dus ik dacht: Ik maak een berichtje voor jou! :)

Inmiddels IUI3 achter de rug en ben benieuwd hoe het met je gaat.

Liefs Lynn.

Hey!

Zit niet zo lekker in mijn vel sinds een weekje en heb eigenlijk niet zo de behoefte gehad om hier rond te hangen. Wel even lezen, maar reageren liet ik maar even zo.

IUI 3 toch nog niet achter de rug. Door dat hele gedoe met de apotheek vorige week zijn mijn follikels heel raar gaan groeien. Eerst 2 goede en wat kleinere. De goede hebben even stilgestaan en de kleinere zijn ineens gaan groeien, waardoor ik nu 5 follikels heb die evt. Door kunnen groeien tot ze op springen staan. Glukkig zijn er wel maar 2 die nog een stukje groter zijn, want zwanger worden graag, maar van 5 tegelijk is toch wat veel!
Gisteren een halve ampul gespoten van de fostimon, maar die deed ineens niets meer. Geen enkele groei gezien tov gisteren!! Straks een hele spuiten en dan maar hopen dat er morgen 2 groot genoeg zijn om te springen.

Intussen wel 5 dagen later dan de vorige IUI's en wij zijn er hier van overtuigd dat dat komt door het gedoe met de apotheek.

Morgen voor de 4e keer in 5 dagen richting ziekenhuis en ik hoop dat ik dan eindeljk een datum mee krjg voor IUI 3!

Hierna krijgen we een evaluatiemoment met de artsen. Zelf willen we hierna eigenlijk even een maandje rust. Weer even ons leven leven ipv laten leven en niet een paar weken lang alles opzij moeten zetten voor het ziekenhuis. En wat ook belangrijk is, weer even de passie terug krijgen in ons leven, want die staat door alles al een paar maanden op een zeer laag pitje!

Maar laten we eerst IUI 3 maar afwachten!

Liefs Daisy

Jeetje Daisy, dat dat zulke gevolgen heeft hè, wat een gedoe. Jammer dat mensen hun werk niet serieus genoeg nemen en niet begrijpen wat zoiets met je doet. Maar wie weet dat 1 vd. 5 eitjes wel heel eigenwijs is en leidt tot een zwangerschap. Ik duim zo voor je, je verdient het.

Sterkte met hopelijk je laatste ziekenhuisbezoek voor deze ronde, en misschien zelfs definitief ;-)

Wenser

Lieve Daisy,

Wat een toestand zeg! Ik begrijp dat je daardoor niet lekker in je vel zit....Het is toch ongelofelijk dat mensen blijkbaar niet begrijpen dat het oooo zoooo belangrijk is (de apotheek dus)

Ik hoop dat er iig één eitje klaar is voor een mooie zwangerschap want als ik het iemand gun dan ben jij dat wel!!! Hopelijk kunnen jullie nog wel doorgaan voor IUI3....Succes straks!

Even een maandje 'pauze' is misschien ook wel even lekker, de passie weer terug vinden in jullie leven en jullie relatie! Heel herkenbaar dat het ook een aanslag is op je leven samen....

Sterkte meid! Laat je nog even weten hoe het is gegaan, als je dat wilt hoor...

Lieve knuff Lynn.

Nou net terug uit het ziekenhuis en er is dus weer niets gegroeid.
Morgen weer terug en als er dan niets is gegroeid, wordt deze IUI afgeblazen en heb ik dus zeer waatschijnlijk geen eisprong deze cyclus. Kan wel janken nu.... Gelukkig is mijn vriend ook op weg naar huis, dus laat me straks even lekker gaan.

Heb je een hele avond moeten bellen om je medicijnen te pakken te krijgen, vervolgens een dag vrij nemen om ze op te halen, 5 keer in 6 dagen naar het ziekenhuis en dan nog wordt de IUI afgeblazen, omdat de follikels niet groeien. En dat alleen door die kutapotheek!
Sorry voor het schelden, maar ik ben het op dit moment ff helemaal zat met alles. Heb je er zoveel moeite voor gedaan, heeft het alsnog een negatieve invloed op je hele cyclus...

Daar koomt mijn ventje, ga maar verder tegen hem...

Liefs Daisy

Sjesus Daisy....Wat een kutzooi!! Tja....Ik heb er ook geen andere woorden voor! Al die moeite en zeer waarschijnlijk helemaal voor niets. Kan me heel goed voor stellen dat je er helemaal doorheen zit. Ik vind het echt heel erg voor jullie en ik vind het een schande van die apotheek maar goed....gedane zaken nemen (helaas) geen keer...Ik hoop echt voor je dat morgen blijkt, dat het geen verloren ronde is en de IUI gewoon door kan gaan.

I will keep my fingers crossed! Hou je taai meid en nu even lekker uithuilen bij je man. Sterkte! Voor beide natuurlijk!!

Lieve, dikke knuff Lynn.

Jeetje dat is echt balen. Ik kan er gewoon niet bij hoe onzorgvuldig die apotheek is geweest. Ga je ze het nog wel inpeperen met een klachtenbrief ofzo? Zodat ze ook begrijpen wat voor gevolgen dit heeft (en het de volgende keer beter doen?)
Heeeeel veel sterkte meis.
Wenser

Beste Daisy,
Ik volg je verhaal al een tijdje en vind het eigenlijk best pittig voor je!
Nou heb ik een tijdje ook moeten bloedprikken en echo's moeten etc. Maar ik vond het vrij lastig te combineren met mijn werk. Nu heb ik het geluk dat ik onregelmatig werk, en daardoor voor en na mijn werk terecht kon. Maar ik wilde ze op mijn werk liever (nog) niet op de hoogte stellen en kijken hoe het buiten werktijden om gaat.

Als ik een persoonlijke vraag mag stellen: Hoe combineer jij dat? Als ik het zo lees moet je bijna wel elke dag in het ziekenhuis zijn en dat lijk mij behoorlijk pittig.

Sterkte in ieder geval!

Groetjes Lientjuh

Terug
Bovenaan