@Daycey

tjee daisy, ik lees onregelmatig mee dus had het hele apotheek verhaal even gemist maar ik vind dit echt heel heel erg rot voor je! Kan me goed voorstellen dat je het even helemaal gehad hebt met alles!

Hopelijk krijgen jullie heel binnenkort een mentale break (wat het resultaat van alle testen en gedoe ook moge zijn) want het is denk ik echt belangrijk dat je samen stevig in je schoenen staat. Zo'n medisch proces is toch niet niks!

Wens jullie allebei echt het aller allerbeste toe en ik hoop dat het heel snel raak mag zijn! Jullie hebben het echt verdiend!

Thanx meiden... vanmiddag zien we wel weer verder... Houd jullie iig op de hoogte!

@ Wenser, die klacht gaat er zeker komen! Die hadden we al, maar we wachten er even mee tot dit hele verhaal achter de rug is, zodat we alles in een keer goed op papier kunnen zetten.

@ Elientje08, ik sta voor de groep op een basisschool, groep 4. Mijn collega's weten er allemaal van en ik kan vrij nemen wanneer dat nodig is voor het ziekenhuis. Zelf probeer ik het zoveel mogelijk na schooltijd te plannen, maar dit is niet altijd mogelijk.
Op maandag ben ik nu tijdelijk vrij, op dinsdag heeft mijn groep gym, dus met schuiven van de tijden is er dna al een deel van de opvang geregeld. De rest van de opvang doet de leerkracht waarvan de klas op dt moment naar de gym is. Op woensdag- en donderdagmiddag ben ik vrij, dus dat lukt meestal ook wel. Alleen de vrijdag is een probleem, maar in het uiterste geval wordt mijn groep met werk verdeeld over de andere groepen.

Meestal een heel geregel, op welke dag dan ook, maar we komen er altijd wel uit!
Ik hoop dat je er wat aan hebt. Ik vond het wel prettig dat ik het op een gegeven moment aan de directeur vertelde, dan weet zij hoe of wat en hoef ik niet eer zo 'geheimzinnig' te doen.

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan