@daycey

De test was vandaag net zo gekleurd als gisteren. Niet donkerder en niet lichter. Kan dus nog gewoon twee kanten op, haha!
Zonder pregnyl zou ik gisteren ongi moeten worden, maar dat zegt nu natuurlijk niets.

De kruidvattest van vandaag gaf eveneens positief aan, zoals verwacht!

Voel van alles gebeuren van binnen, maar ook dat zegt bij mij niet veel. Voel elke maand van alles gebeuren, haha! Ook de gevoelige boobies sinds gisteren zijn helaas een teken van naderende ongi bij mij...

Wel ff een domper vandaag, mijn vriend heeft weer koorts. Nog net geen 38, maar wel er tegenaan. Pfff.... Het zou dan ook eens een keer meezitten! Moeten we straks weer drie maanden wachten...
Gelukkig is het nog geen 38 en met veel paracetamol proberen we dat ook echt te voorkomen!!

Liefs Daisy

Oooo meid wie weet is het gewoon raak....... Ik ben zenuwachtig voor jou ;-)

Balen dat je vriend weer koorts heeft, rustig aan en hopelijk hebben jullie geen volgende ronde nodig!

MMm dus de sensitest is minder gevoelig dan de KV, das duidelijk. Hoeveel dagen zit je nu na je IUI? Toch wel weer spannend he? Sterkte en natuurlijk duim is ook.

Verder ook dat de koorts niet te hoog wordt natuurlijk, ook al hoop ik voor je dat je je daar niets meer van hoeft aan te trekken.
Wenser

Wenser, ik zit nu 11 dagen na de IUI en 5 dagen na de laatste spuit pregnyl. De zenuwen beginnen aardig op te spelen, ja! Ook al geloven we niet meer in IUI, het is toch weer een kans die groter is dan een spontane zwangerschap. En wei weet, nu we niets meer verwachten....

Na de vorige keren IUI (op 1 keer na) werd ik op dag 12 ongi. Dat zou morgen zijn...

Mijn vriend heeft net veel geslapen en de verhoging is al wat minder. Gelukkig gaat bij hem ook de ivf voor alles, dus waar hij normaal nog zou gaan werken, gaat hij morgen wel werken, maar met de thermometer mee! Eigenwijs ook..... Ik zou zelf gewoon thuis blijven...

Oel me nu wel echt ongi, dus voor de zekerheid maar met een inlegkruisje slapen zo meteen.

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs Daisy

Ooo ik hoop zo dat e niet ongi gaat worden...... Laat je mannerje lekker thuisblijven het is voor een goed doel........

Nou, hij blijft thuis vandaag!

Hier nog steeds niet ongi, maar een test die voor de derde opeenvolgende dag exact dezefde kleur heeft.
Het blijven vreemde dingen, die testen... Mijn hcg verandert gigantisch deze dagen, of het nou positief of negatief is, en die stomme testen blijven qua kleur een duidelijke maar geen knalpositieve test aangeven.
Ik hoop echt dat de kleur morgen WEL verandert, want dit is nog zenuwslopender dan de test gewoon lichter zien worden.

Intussen nog steeds erge ongigevoelens in mijn buik. Veel gerommel en gedoe en tieten die nog ff minder mijn bh kunnen verdragen vandaag.
Lang leve de hormonen! ( maar graag 9 maanden lang!)

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan