@daycey

Fijn dat hij thuis blijft meid!

Ooo die stomme testen! Zit ff te denken misschien een beetje dom (net wakker) maar als je zwanger bent dan maak je zelf hcg aan en worden de testen toch nooit helemaal wit? Tegen de tijd dat de prengnyl uit je lichaam is maakt je lichaam zelf hcg aan toch?

Geen ongi is een goed teken! Heb je altijd zn last van je borsten? Ik had het toen ik zwanger was ook zo erg maar dat voelde wel anders dan normaal...... Mijn duimen draaien!

Heeeeel veel success!!! Ik duim voor jullie en veel beterschap ook aan je vriend (verwen hem maar en maak er een fijn dagje van samen dan is de spanning toch nog voor iets goed ;) xxx

Nooit zovele last als nu, maar ja.... Ben al zo vaak voor de gek gehouden!

Als ik zwanger ben, worden de testen idd nooit helemaal wit, daar heb je gelijk in. Maar dan zou de hcg in mijn lijf al aan het toenemen zijn en zou ik donkerder moeten testen. Hoewel, bij een late innesteling is het daar ook nog te vroeg voor.

Nog steeds geen ongi, maar de druk op mijn onderbuik is er niet minder om. Ook wat irritaties in mijn onderrug vandaag. Dat is wel nieuw voor me.

Wie weet!!

Liefs Daisy

Pffff meid wat een spanning zeg!!!!!! Ik duim zoooooo ontzettend hard voor je! En ik hoop voor je dat het 'gewoon' raak is!!!!

Bah zeg om gek van te worden die testen. Heb je gewoon die stripjes? Bij mij werden de stripjes om de twee drie dagen zeg maar donkerder toen ik zwanger was. Testte vroeg positief, dus een week later pas een echte duidelijke streep. Wat niet is kan nog komen dus.

Na hoeveel dagen test je niet meer positief door de pregnyl?

Liefs

Hey!

Ja, ik heb ook de dipsticks. Als het goed is, test je na 5 dagen negatief. Tenminste, na de hoeveelheid die ik heb gespoten.
Vandaag dag 6 na de laatste spuit. Eerder heb ik ook nog lang positief getest, vandaar mijn onzekerheid nu.
Ik heb nu 3 dagen getest en alle kleuren van de T even donker. Of licht, hoe je het dan ook ziet.
Morgenochtend weer testen!

Donderdag dag 14, dus dan een positieve test officieel zijn, maar gezien mijn verleden met testen, durf ik me niet helemaal aan die datum te houden. Vndaar dat ik mijn nod op zaterdag heb gezet. Dat is dan ruim twee weken na de IUI.

X

Ooo meid spannend! Lastig dat je steeds weer iets anders voelt.... Wie weet is het goed nieuws :)

Ja wie weet! Dt de testen niet lichter worden. Zou al een goed teken KUNNEN zijn natuurlijk. Ik merk wel dat ik er gvoorzichtig ben geworden in het zien van tekenen enzo...

X

Terug
Bovenaan