@Dbby

Lieve Dbby,

Ik zie dat jij vandaag je pretecho hebt! SPANNEND!! :)
Als het lukt dan weten jullie vandaag ook het geslacht toch? Ben wel heel nieuwsgierig of ze het nu al goed kunnen zien meid..... Hoe laat gaan jullie?

Heeeeel veeeel plezier! Liefs Lynn.

jaaaa idd lief een topic voor mij hihi

super leuke echo gehad en het wordt een meisje!!!!! ze zei er is geen twijfel over mogelijk en ik kon het ook goed zien. ben echt zo blij ieeeeeedereen dacht dat het een jongen zou worden ik ook. ge-wel-dig. net ff bij een kraammarkt geweest en nu spulletjes aanschaffen hihi

xxx

superrrr superrr leuk Dbby, en dat ze dat dan al zo vroeg kunne zien he hihi
ik ga ook een gokje wagen, ik heb 16 juni een pretecho en zij zei dat ze het dan al kan zien, dus ben zo benieuwt. moet wel een stukje rijden ander half uur naar lommel in belgie om 14:00uur in de middag op een zaterdag.
ik ben dan 14 weken zwanger.

liefss suzanne

Oooh lieve Dbby, wat onwijs leuk een meisje!! Allebei leuk maar toch.....zeker omdat je dacht dat het een jongen zou worden! Wat gaaf dat ze het nu al konden zien. Nou kan ik helemaal niet meer wachten. Ik mag de 19de maar zit dan wel al in m'n 17de week dus dan moet het wel goed te zien zijn! :)

Veel plezier alvast met de aanschaf van spulletjes, lekker gericht shoppen, hoe leuk is dat?!

Fijne dag/avond! Liefs Lynn.

@sma1985 leuk!! dus toch naar belgie daar konden ze vanaf 13 weken al zien toch? veel plezier!

@lynn ja heeeerlijk gericht shoppen en ook geen discussie meer over de naam want voor een meisje waren we het er meteen over eens hihi en met 17 wk moeten ze het zeker kunnen zien!!

xxxx

Terug
Bovenaan