@Dbby

Van harte, wat leuk zeg!!! Das wel leuk dat je t nu al weet. Ga je t ook wereldkundig maken of houden jullie t voor jezelf?

Suzanne: wow anderhalf uur rijden?? Das een end zeg! Begrijp dat je ècht niet kunt wachten? Hihi

Zie je nou dat je het zo vroeg kunt zien. Ik heb over dikke drie weken pas de geslachtsbepaling, maar bij de nekplooimeting dacht de echoscopiste ook een meisje te zien!

Te gek meis, lekker shoppen, en je krijgt zon leuke dingetjes voor meisjes. Voor jongetjes ook hoor. Maar in elke winkel staan 5 rekken voor meisjes tegenover 1 rekje jongenskleren!

Geniet ervan!!!!
Iets

@charlotje ja iedereen mag het weten! hihi heb het al op facebook gezet. Alleen de naam houden we voor onszelf :) enne als er geen echo studio zo dichtbij zat denk ik dat ik ook wel zo gek was om zo ver te rijden ;) hihihi

@heppy0001 ja idd! ik was heel sceptisch maar nu weet ik 100% zeker dat het kan het was echt zó duidelijk. en reken maar dat er veeeeeeeeeeeeel meer meisjes spullen zijn dan jongens hahahaha ik vind het nu al leuk!

xx

Gaaf dat je weet dat het een meisje wordt. We zijn nu met z'n drietjes die weten en alle drie een meisje, ik ben zeer benieuwd of het bij mij straks ook nog steeds klopt.
Maar zeker ook niet onbelangrijk, was alles goed zover ze konden zien?
Ik weet niet waar je precies vandaan komt maar in Westerhoven maken ze ookpretecho's.

ja idd ben benieuwd of er veel meisjes komen in dec hihihi. en ja alles was goed! deze vrouw gaat ook onze 20 weken echo doen en ze kon al zien dat er geen hazelip was, rug zag er goed uit, hersens ook, maagje was gevuld e.d. alles tot dusver oke! ben echt zo blij.

ik woon in een klein dorpje in drenthe, deze echostudio is 10 minuutjes rijden voor mij :)

we gaan later in de zwangerschap nog terug voor een 3d echo.

xxx

bij mijn in de buurt zit er genoeg echostudios, maar die doen het allemaal pas met 17 weken rond die tijd. ik maak er gewoon mee een dagje uit van hihi

liefss suzanne

O één meisje, zo leuk! Daar kan je als moeder zo lekker mee tutten haha! Heerlijk joh. En die kleertjes, zo leuk allemaal. Rokjes, jurkjes, leggings, broekjes, keuze teveel......

Ik heb één meisje, maar denk nu echt dat het één jongen wordt.... ben benieuwd!

Terug
Bovenaan