De 5e ziekte...

hoi

nou mijn dochter had ook de vijfde ziekte en de ha was gelijk geallemeert en de gyn juist weer niet , ik vind het erg vervelend voor ons als zwangere vrouwen dat er geen duidelijkheid is onder de artsen ik ben uiteindelijk ook getest omdat mijn ha daarop stond en had gelukkig afweer stoffen als je het eens hebt gehad in je leven dan ben je er tegen bestand , de uitslag van het bloedonderzoek duurt 2 weken . maar ik zou gewoon eisen dat ze even prikken beter een keer voor niks dan hellemaal niet .
succes meid weet wat je door maakt ik had het een maandje gelden

groetjes lydia

Mama van Linsy

Dat is precies wat de ass van de HA ook zei. Er is toch niets aan te doen...
Als het bij deze blaasjes blijft, laat ik het zo. Als ik me zieker ga voelen, wil ik een test. Zal het wel extra melden bij de echoscopist.

Dank voor de reacties!

wil je verloskundige ook geen bloedtest laten doen dan, want je wordt wel extra goed in de gaten gehouden. en ik moest ook speciaal naar het ziekenhuis voor de echo. die blijkt toch iets uitgebreider te zijn.

wil je verloskundige ook geen bloedtest laten doen dan, want je wordt wel extra goed in de gaten gehouden. en ik moest ook speciaal naar het ziekenhuis voor de echo. die blijkt toch iets uitgebreider te zijn.

Ik zou ook een bloedtest doen hoor... heb ik zelf ook laten doen en ik heb zelf zolang er geen uitslag was een week in een andere groep gewerkt. Anders zit je toch niet lekker. En als je het wel hebt dan moet je extra gecontroleerd worden... ga voor zekerheid!!!

Terug
Bovenaan