De afvallers

Hallo meiden,

Een tijdje geleden schreef hier een aantal dames de strijd aan te (willen) gaan met de overtollige kilo's.

Van Happy Marieke weten we inmiddels hoe ver ze al is gekomen. En ook Kitty ging hartstikke goed.

Zelf ben ik sinds een week een hardloopschema aan het volgen (om de dag lopen) en let ik op wat ik allemaal naar binnenwerk. Mijn eerste kilo is er af. Ik heb geen streefgewicht, maar zou het erg fijn vinden als ik weer met gemak in maatje 40 zou passen (nu vaak al 44). En belangrijk vind ik het dat ik me prettig voel, door minder gewicht mee te hoeven zeulen en ook door het sporten zelf.

Ik vroeg me af hoe het met de andere voornemens staat? Kunnen we elkaar misschien nog stimuleren? En voor en nafoto's zijn natuurlijk altijd leuk!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Euh,.. de intentie is er wel.
heb hardloopschoenen besteld en net binnen,.. een hardloopschema voor op mn mp3 gedownload en nu moet ik nog gaan rennen hahaha..
Ik moet weer conditie krijgen maar zoals ik al eerder aangaf, ik ben een slapjanus wat dat aan gaat en hou zulke dingen niet vol als ik niet snel resultaat zie.
moet ook even afwachten of m'n knie en bekken het rennen toe laten.. ik ben zelf benieuwd hahahaha!!!

Dus ik doe beetje voor spek en bonen mee hihi..

Esmé mv Kay

Ha Ellen,

Nou, ik kan me deels bij je aansluiten.
Er moeten na die bevalling van een maand geleden nog heel wat kilo's af. Maar echt actief lijnen mag nu natuurlijk niet, vanwege de borstvoeding. En helaas helpt het geven van borstvoeding mij niet om heel snel van de zwangerschapskilo's af te komen. Maar ik hoop door te letten op wat ik eet toch al de nodige kilo's kwijt te gaan raken.

Dus ik hoop dat er in de komende weken hier ook (langzaamaan) wat kilo's zullen gaan verdwijnen. En als ik weer mag/ kan sporten helpt dat hopelijk ook mee.

En een stimulans in de rug is altijd meegenomen.
Dapper hoor dat je gaat hardlopen. Ik heb ooit twee keer meegedaan met een familyrun (10x10 km hardlopen). Ik heb dus twee keer 10 km gelopen, maar het is toch niet helemaal mijn ding geloof ik. Doe mij maar de sportschool, gezellig samen met een vriendin.

Succes met je afvalrace!
Groetjes,
Geeske.

Uhm..... tja...... jemig......... uhhh......Da's waar ook ja...ik deed ook mee hè!

Ik ben vorige week fanatiek begonnen maar woensdag zakte de motivatie al weer wat en vrijdag weer een mega BBQ met de nodige drank, dus nee, weer niet gelukt.....

Maar ik zou Fonske niet zijn als ik morgen weer vol goede moed zou beginnen. Het is nog 6 weken tot de vakantie dus 5 kilo moet gewoon....pffff....

Wordt vervolgd!

Groetjes Fonske.

Hiya momas!

Hier gaat het afvallen redelijk, ben nu na een maand 7 kilo kwijt. Het gaat (te)langzaam vind ik uiteraard, maar ik heb me laten vertellen dat dat juist goed is...."slow and steady" zullen we maar zeggen.

Ik zie het zelf niet zo, maar anderen "peepols" zeggen dat het goed te zien is, moest laatst wel een riem aan met mijn jeans anders zakte ie steeds van mijn kont YaY!
Ik drink me helemaal suf aan water, minstens 2 liter per dag (mag nu ook wel met die gigantische hittegolf hierzo) mijn man zegt dat je er alleen maar de eerste week ofzo heel erg van moet plassen en dat daarna je lichaam eraan gewend raakt.....nou mooi niet! Soms vraag ik me af waarom ik in godsnaam nog van die toilet afkom, kan maar beter bivak opmaken in de badkamer......lijk wel zwanger, pies als een racehorse! En nee dames.....dat was geen stiekeme manier om jullie een nieuwtje te vertellen...ben NIET zwanger) :)

Ajuus, ilja

in een maand 7 kilo, mens dat is enorm veel!

ik zou ook meedoen...maar het gaat lichamelijk niet zo geweldig momenteel.
Ik heb reuma en heb net gesprekken gehad en moet nu naar een revalidatie centrum om hier lichamelijk mee om te leren gaan (ergotherapie/fysio enz)
Ik zit dus niet altijd even lekker in mijn velletje...en dan is Sonja altijd de weg kwijt...
want dan ben ik een lekkere emo eter....

maar ja....het moet er toch echt een keer af..ook voor mijn lijf is dat beter
dus ben nu net wel begonnen met haar boek en denk nu elke kilo die eraf gaat is er 1....

maar degene die nu wel goed gaan, super knap, geweldig!

Volgens mij heb ik helemaal geen last van vet hoor, ik heb CEMENT in m'n lijf. JEmig. Het zit gewoon vast!
Ik moet wel toegeven dat er wat etentjes zijn geweest, maar als ik  de rest van de tijd me netjes aan de eierkoeken en appeltjes hou dan moet er toch wat vanaf gaan?
1 kilo sinds ik aangestoken werd door de Aruba-look.... word er niet echt vrolijk van.
Over 2 weken ga ik op vakantie en had dus nog graag (minimaal) 2,5 kilo extra kwijt geweest. MAar nu ga ik morgen al shoppen voor korte broeken enzo .... Ik durf ze alleen niet te strak te kopen, want als ik dan na ieder ijsje m'n broek voel aanspannen ...
Word er GEK van. Maar goed, eerst maar eens kijken of ze een paar leuke tenten voor om die cement-bakken van mij verkopen!
Liefs Nelleke

Gelukkig (voor mij, voor jullie natuurlijk niet) ben ik niet de enige die zo worstelt met de kilo's.

Pff...gisteren uit eten geweest, tja dat is natuurlijk vragen om moeilijkheden als je naar een wokrestaurant (lees: kom maar; schep maar op, ah joh, nog een beetje, toe maar!) gaat...

Maar vanochtend om 7 uur wel braaf wezen lopen. Ben erg blij met mijn nieuwe schoenen. Heb totaal geen last meer van zere scheenbenen of knakkende knieen. Zit nu in week 2 van mijn beginnersschema. De kop is er af dus, hahaha.

Oh en Ilja....duh....7 kilo in 1 maand!!! Dat is hartstikke veel man, helemaal voor jou omdat jij helemaal niet dik bent!!  Ik hoop dat het verder wel goed met je gaat ...  

Nog meer mensen die deze maandag (weer) beginnen met een nieuwe lijnpoging??
==>> zet 'm op! Je kunt het!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan