De allernieuwste lijst!!!

Heee lieve allemaal,

Ik wil even doorgeven dat ik om de paar dagen de lijst op het forum zal plaatsen, dus als er veranderingen zijn dan schrijven jullie het maar onder aan de lijst. Ik heb Sabine veranderd in Sabrina, Sjanneke en Grace en Mariska 1 heb ik er aan toegevoegd.

Ingrid           31 jr,     1,5 jr bezig   1 keer iui.
Marielle     30 jr,     20 mnd bezig eind van de maand met ivf beginnen.
Corinna       30 jr,     20 mnd bezig begin sept ivf, speciale vorm van ivf.
Noortje           31 jr,   2 jr bezig 5 keer iui, mogen nog 1 keer iui proberen en dan ivf.
Cynthia         29 jr,     3,5 jr bezig 2 keer iui, zit nu in de wachtweken, spannend.
Inge                   31 jr,     2,5 jr bezig 2 keer iui, na 8 wkn miskraam, nu nog 1 keertje iui proberen, en als het niet lukt dan ivf.
Mickey         37 jr,    2,5 jr bezig begin sept intake voor iui, sta op de wachtlijst voor ivf, verwacht een oproep in november.
Sabrina     25 jr,       2,5 jr bezig 3 keer iui achter de rug, nu in wachtweken, getest zwanger !!!!!
Katie               25 jr,       2 jr bezig clomid 1ste iui.
Nic                     29 jr,       3 jr bezig 2 keer iui gehad wachten op de 3e iui.
Petra               30 jr,       1,5 jr bezig 1 keer onafgemaakte iui gehad,  zitten nu in de 2e behandeling ivf-icsi.
Patricia       30 jr,       2,5 jr bezig clomid, en dan hormonen spuiten.
Janet               27 jr,        twintig mnd bezig, hsg achter de rug.
Nikita             31 jr,       1 jr bezig in sept afspraak maken.
Layla               35 jr,       2 jr bezig, 2e clomid.
Anne               29 jr,       1 jr bezig mmm achter de rug, behalve een laprascopie.
Astrid             24 jr,       2,5 jr bezig 2e clomid.
Kreeftje         28 jr,       pco vastgesteld, begint met clomid.
Arianne         28 jr,       2 keer miskramen, problemen met het vasthouden, zouden bloedverdunners moeten gebruiken met een positieve test, nu even een rustperiode.
Indy                   31 jr,         1,5 jr bezig 1e iui gehad zit nu in wachtweken,  spannend.
Johanna       27 jr,         1,5 jr bezig wacht op uitslag zaadonderzoek.
Happywoman ?           1, 5  jr bezig 1 keer iui achter de rug.
Gonnie         35 jr,           2,5 jr bezig gaan nu op voor de 2e iui.
Sjan                 28 jr,           3 jr bezig, 1 jr bij ziekenhuis, 3e iui met tamoxifen en  pregnyl, zoals het er nu uitziet stappen we over op hormonen.
Grace             26 jr,           11 mnd bezig pco vastgesteld, clomid gestart.
Mariska 1   32 jr,         17 mnd bezig pco 2e clomid beginnen.

Ik hoor het wel weer van jullie of er wat veranderd is!!!!!

liefs Mickey

Hi Mickey,

Wat een mooie lijst.
Ik weet alleen niet of er 2 corina's zijn maar in ieder geval hier nog even mijn gegevens.
Corina, 34 jaar, 5 miskramen en 30 maanden bezig. De speciale vorm van IVF is wel goed aleen weten we nog niet heel goed wanneer we dit gaan doen en of we misschien nog 1 poging gaan wagen op de normale manier. We hebben daar de vrijheid in gekregen en waarschijnlijk maken we in september nog een afspraak voor de hele procedure alvorens we de afspraak in Brussel gaan maken.

Thx en groetjes,

Corina

Hoi Corina,

Dank je wel, de lijst is idd heel erg mooi geworden. Nee er is maar 1 Corina dus ik zal jou gegevens snel wijzigen, bedankt voor het doorgeven ok.

liefs Mickey

Hoi Mickey,

wil je mij ook op de lijst zetten?

32 jaar, 2 jaar bezig, 3 IUI achter de rug, 2x kijkoperatie
endometriose gehad en eind deze maand starten we met de 1e   ICSI
poging.

Bedankt.

Gr. Puck

Hoi mick,

Wat leuk dat na zo'n voorstel rondje er zo'n mooie lijst uitgerold is erg leuk .
En ingrid (dat ben ik ) is dus ook happywoman even voor de duidelijkheid ihih .
Maar voor de rest top deze lijst !!!!
gr happywoman

Heee Happywoman,

Ik zal jouw naam Happywoman er even afhalen anders sta je er twee keer op!! Ja goed he die lijst en dat allemaal door jou voorstelrondje. Nu weten we waar we allemaal mee bezig zijn, is wel zo handig. Ik maak over een paar dagen weer een nieuwe lijst, twee keer in de week zal ik de lijst aanpassen. Ik wacht eerst even of er nog meer nieuwe meiden bijkomen.

Ik ben ook voor een paar dagen weg dit weekend, en ben dinsdag weer online, en zal dinsdag een nieuwe lijst weer maken.

Iedereen een heel fijn weekend.

Liefs Mickey

hoi mick

Als je weer aan de knutsel ga.....

kinderwens sinds sept 2003 1x icsi mislukt. nog niet op de wachtlijst eerst afwachten en rust houden.

liefs rozemarijn

Terug
Bovenaan