De allernieuwste lijst!!!

Hoi Mick,

Ik weet niet of je me nog kent
Ik ben er een tijdje tussen uit geweest ik dacht dat het me goed zou doen.
Helaas dat is niet het geval maar goed.
Ik zou ook graag op de lijst willen

Sabine 24 jaar 3,5 jaar bezig 2x iui gehad met clomid maar niet gelukt, nu word mijn man zijn zaad getest om te kijken of we misschien beter ivf kunnen doen.

Alvast bedankt
Groetjes sabine

Hoi Mick,

Wil je mij ook toevoegen aan de lijst. Heb een tijdje geleden wel eens wat op het forum geschreven.

Ik ben Marianne (32 jr), sinds juni 2004 getrouwd met Willem (47 jr). In het dagelijks leven werk ik 4 dagen in de expeditie en mijn man is Int. chauffeur. Mijn man heeft zich in vorige relatie laten steriliseren en heeft in jan. 2001 een hersteloperatie ondergaan, die aanvankelijk goed gelukt is. Dus sinds 2001 zijn we bezig met kinderen. Echter zijn we nu 5 IUI behandelingen verder en helaas zitten er teveel antistoffen in het zaad en kwaliteit was niet echt goed (ong. 1 miljoen)  en vond de gyn. het beter dat wij doorgaan met IVF/ICSI. Inmiddels hebben wij het EMC in Rotterdam bezocht en helaas een heel teleurstellende uitslag van het laatste zaadonderzoek. In eerste instantie bleek er niets levends aangetroffen te zijn. Dus op dat moment lijkt het wel of de wereld vergaat. 2 dagen later bleken er  maar 200.000 zaadjes aanwezig te zijn en daarvan zou ongeveer 4% goed zijn. Dus voor de med. normen zwaar onvoldoende en dit betekent dus dat wij niet met IVF/ICSI mogen beginnen en dat terwijl de verwachting was om in sept. met de behandeling te gaan starten. Nu moeten wij 29 augustus (i.v.m. vakantie artsen) terug naar andrologie om te kijken of er nog andere mogelijkheden zijn, om beter zaad te krijgen, eventueel door een nieuw zaadonderzoek of d.m.v. zaad direct uit de bal te halen. Dus helaas we moeten weer afwachten.

Groetjes,

Marianne

Terug
Bovenaan