de andere namen

A

Anoniem

Guest
Ik vroeg me af of jullie kinderen behalve de voornaam nog andere namen heeft en waarom er voor die namen is gekozen.

Merel heet verder Elisabeth Gerrie.

Elisabeth is een van de doopnamen van mijn oma aan moeders kant en Gerrie is naar de moeder van mijn vriend.

Hoi. Mijn oudste heet gewoon Tim en verder niks. Ik ben niet zo van het vernoemen, maar toen ik 3 maanden zwanger was van mijn tweede stierf mijn vader op 56 jarige leeftijd aan kanker, en uit respect voor hem heb ik mijn tweede zoontje een tweede naam meegegeven, de voornaam van mijn vader Michel.. Hij heet dus Jesse Michel!
Gr. Anne-Marie

hallo,

mijn dochter heeft ok drie namen, mn twee oudste hebben dit ook dus dacht dan kan zij niet achterblijven.

haar roepnaam; meryem (naar mijn schoonmoeder)
haar tweede naam; Aleyna ( dit vond ik een mooie naam)
haar derde naam; Nur ( wat in het arabisch licht betekent).

Dus Meryem Aleyna Nur.

groetjes Bianca

Hoi

Alle drie mijn kinderen zijn in meer of mindere mate vernoemd.
Verder wilde ik wel graag dat de naam liep en zo zijn dus de namen geworden.

Mijn oudste: Hendrik (Wesley)-naar twee opa's, een oma en papa
Mijn middelste:( Maxwell) Sylvian -naar de andere oma
Mijn jongste:(Jocelyn) Deshny :-naar mij en mijn oma

De kinderen hebben trouwens wel "gewone" roepnamen namelijk:
Rick;Max en Joyce.

Groetjes Jessica

Hallo,

Onze dochter (2204) heet voluit:
Eva Marianne Maria (vernoemd naar haar beide oma's, maar Maria is aan onze kan van de familie een echt gebruik).
Onze zoon (3-7-2007) heet:
Bas Henrikus Jozef (vernoemd naar zijn beide opa's).

Aansluitend bij dit onderwerp. Hoe hadden jullie kindjes geheten als ze van het andere geslacht waren geweest?
Mijn dochter hadden we Koen genoemd en Bas was Femke geworden.

Groetjes,
Karin

Mijn kinderen hebben allemaal 2 namen, maar zijn geen van allen bewust vernoemd

Alleen mijn oudste dochter is achteraf een klein beetje vernoemd

Zij heet Lisa Nicole....ikzelf heb als 3e naam Elisabeth, waar dus de naam Lisa inzit

En ook mijn oma van mijn vaders kant heet zo en ze was supertrots toen ze de naam hoorde

En wij hadden de naam gekozen omdat we hem mooi vonden en geen moment hadden we eraan gedacht dat we haar ook een beetje aan t vernoemen waren

Mijn andere kinderen heten:

Jasmijn Romee

Robbin Pascal

Jesse Leroy

Groetjes xennah

hoi,hoi
Onze dochters hebben allebei 1 naam Veerle en Chelsea.
Wouter heeft als tweede naam David hij is vernoemd naar de peetvader van onze kinderen.
groetjes danielle

hoi,
onze oudste zoon heet Stan Jabe (mijn vader heette Jan, mijn schoonvader Ben), roepnaam Stan. Als hij een meisje was geweest dan was het Maud Jabé geworden.
Onze 2e zoon heet Cas Fedi (mijn moeder heet Fenny en schoonmoeder Dineke), roepnaam Cas en als hij een meisje was geweest dan was het Naomi Fedí geworden

groetjes,
Stanneke

Terug
Bovenaan