de andere namen

Dylano heeft maar 1 naam.
We wilden namelijk nemen tegen zijn of haar schenen aanschoppen.

Als hij een meisje was geworden, had hij Cheyenne geheten.

Wij zijn ook niet zo van het vernoemen. Zelf hebben we beiden wel meerdere namen (maar we zijn niet vernoemd) maar we vonden het allebei niet leuk om Vera meerdere namen te geven.
Als Vera een jongetje was geweest, had hij waarschijnlijk Tim geheten. Aangezien we in de 20e week al redelijk zeker wisten dat het een meisje hebben we niet nog heel hard over een jongensnaam nagedacht!

hey,ons meiske heet jayda-fay (spreek;djeda-fee)
we vonden 2namen gewoon mooi,mn man heeft er zelf ook 2 en ik heb er zelfs 3.
en fay betekend fee,en t is ook ons kleine feetje.doeiiii

Onze dochter heet voluit Feline Hillechien. Roepnaam Feline (zelf gevonden op internet) en de 2de naam is ze vernoemd naar haar overgrootmoeder (oma van mijn man, die een dag nadat Feline geboren is 85 is geworden) Die vond het een hele eer hahaha.

groetjes Mariska

Hallo,

Onze zoon heet voluit, Daan, Gerlof, Hendirk.
Daan is zijn roepnaam, Gerlof is mijn schoonvader (met valentijd overleden) en Hendrik is mijn vader.

Groetjes sylvia

LAs het bij ons een jongen was geweest had het Jesse Hendrik geworden.
Jesse omdat het een mooie naam is en Hendrik zo heet mijn opa en de vader van mijn vriend

Ons meisje heet voluit Danique Luna van Deursen, maar haar roepnaam is Daantje. Danique vonden we zelf wel een hele mooie naam en Luna heeft mijn vader altijd een hele mooie naam gevonden. En die tweede naam kwam mooi van pas anders waren haar initialen DVD (tje) geweest, hi,hi,hi.  

Groetjes, Linda  

Mijn dochter heet Benthe Jacoba Cornelia!

Benthe omdat we die naam gewoon mooi vonden, roepnaam dus.
Jacoba naar haar opa Ko en oma Coby
Cornelia, naar mijn opa, omdat ik uitgerekend was op zijn sterfdag!

Groetjes

Terug
Bovenaan