de avondfles wanneer stoppen?

geluksvogels.. die van mij is 5 mnd, om 19,00 uur stop ik hem in bad, geef hem een fles met 3 scheppen nutrix, gaat helemaal op, om 23.00 uur begint hij te huilen, geef ik hem weer een fles met 3 scheppen nutrix, en om 3.00 's nachts weer hetzelfde ritueel. dan houdt hij het wel vol tot 8.00 uur 's morgens, maar die fles weghalen... volgens mij wordt het hier dan één groot brul- en honger festijn..., en vervolgens weer om de 4 uur! moet ik er wel bij zeggen, hij spuugt overdag veel door zijn beweeglijkheid... maar toch./

hey meiden ..

thx voor de tips !

heb er zeker wat aan ... want dit schiet niet op zo

gisteravond heeft ie weer 100 cc laten staan ... en ik denk gewooon dat hij echt genoeg heeft !

want we maken hem wakker voor de fles van 10 uur en hij doet er een half uur over om 100 cc te drinken  , en dan ligt ie met z,n ogen open te kijken met z,n mond open maar hij wil dan niet meer zuigen is ie gewoon zat en wil die terug naar z,n bed , want dan gaapt ie als een grote hahaha

ik denk dat ik het schema ga proberen van juffy die lijkt me het beste voor milad

milad is zeker al 6 kilo haha heb gewoon spierballen van het tillen haha

maar donderdag ga ik ook na cb en ff kijken wat hun ervan zeggen

maar nogmaal bedankt voor jullie tips en adviesen

gr anna

he meiden

mijn dochtertje is nu a.s zaterdag 5 maand en ik wil ook wel es naar 4 voedingen.
Haar schema nu:

8.30: 150 water + 5 scheppen friso extra
10.00/10.30: fruithapje(paar hapjes,soms een halve banaan/peer b.v. )
12.00: 180 water+6 scheppen
15.30: 180 water+6
18.30/19.00: 180+6
22.00: 180+6 (hier moet ik haar wakker voor maken,maar fles gaat leeg)

als ik die fles weg zou laten en fles van 7 naar 8 uur,mist ze dus 200 voeding.....hoe los ik dit dan op? meer voeding per keer geven lukt niet,dan gaat ze spugen.

oja...en ze slaapt nu dus tot 8.30 door....wil dit graaaaaag zo houden
maar dan zou ze dus van 8 uur sávonds tot de volgende dag 8 uur niks krijgen....kan dit wel?

groetjes marjolein

Terug
Bovenaan