de baby kaner is klaar

zo lekker ik ben nu 25 weken en 3 dagen en vandaag is de kamer klaar gemaakt.
zo leuk,ook om dan alles in te ruimen.
hoe ver zijn jullie met de kamertjes
groetjes anouk

wow, je hebt er vaart achter gezet ;). Wij gaan nu een begin maken, behang is binnen en lamp ook. dus we kunnen aan de slag. Maar moet zeggen dat ik er nu ook wel echt mee aan de slag wil. zeker met het oog op 2 maanden vante voren alles klaar hebben... Wat voor stijl heb je kamertje?

groetjes

ik heb het oude kamertje van mijn man die hebben we helemaal opgeknapt wit met creme, en de muren zijn zacht geel heel neutraal allemaal met leuke gekleurde schilderije.

Hoi,

bij ons is de kamer ook al klaar. Muren geplaatst en wit geschilderd. Voor de sier hebben we een Winnie the pooh behangstrip geplaatst. Meubels ook neutraal wit gehouden, maar wel met een soort sierboog erin.

haai
ons kamertje is eigenlijk ook al klaar alleen de meubeltjes moeten de grote delen nog gewhitewashed worden de laatjes en deuren hebben we al gedaan
bij ons is alles wit dus met spulletjes brengen wij de kleur erin!!:D

Hoi,
Wij zijn vorige week ook begonnen met het kamertje.
We krijgen een meisje, maar wilde het niet te "zoet" (lees roze).
Dus 1 muur is roodpaars-achtig en een andere muur grijs met een beetje paars erdoor. Alle meubeltjes worden neutraal wit en de andere muren blijven ook gewoon wit. Op de grijze muur gaan we een hele grote Nijntje schilderen. De commode gaat mijn man zelf maken, ik ben benieuwd!

Hoi,
Wij zijn vorige week ook begonnen met het kamertje.
We krijgen een meisje, maar wilde het niet te "zoet" (lees roze).
Dus 1 muur is roodpaars-achtig en een andere muur grijs met een beetje paars erdoor. Alle meubeltjes worden neutraal wit en de andere muren blijven ook gewoon wit. Op de grijze muur gaan we een hele grote Nijntje schilderen. De commode gaat mijn man zelf maken, ik ben benieuwd!

Terug
Bovenaan