de baby kaner is klaar

Hoi,
Wij zijn vorige week ook begonnen met het kamertje.
We krijgen een meisje, maar wilde het niet te "zoet" (lees roze).
Dus 1 muur is roodpaars-achtig en een andere muur grijs met een beetje paars erdoor. Alle meubeltjes worden neutraal wit en de andere muren blijven ook gewoon wit. Op de grijze muur gaan we een hele grote Nijntje schilderen. De commode gaat mijn man zelf maken, ik ben benieuwd!

Hai

Onze babyboy krijgt de oude kamer van onze jongste dochter
Mijn man is gisteren begonnen met verven en die is zoooooo blij dat het roze van de muur is en dat de muur nu blauw is we hebben een zeeblauwe en een citroengrasgroene muur en de meubels zijn creme van kleur en nu nog alles inrichten en dan zijn wij er klaar voor

wij hebben voor onze dochter een andere kamer gekocht en de baby krijgt dezelfde kamer als onze eerste. 1 groene muur en 3 lichtgroene. strakke witte meubeltjes zonderhandgreepjes.
verder roze accosoires en wit met roze bloemetjes gordijnen. ga hem dus roze aankleden omdat het weer eenmeid wordt. bij onze dochter wisten we niet wat het werd dus was alles groen en lime.

zij heeft nu een echte meiden kamer. lees roze hihi. 2 frambooskleurige muren en 2 licht paars roze muren. met groene gordijntjes en alle groene accosoires die van me dochtertje op de groene kamer stonden.

vind ze erg leuk geworden. nog een klein beetje aankleden met schilderijtjes en dan zijn ze beide weer klaar.

Wij hebben 't behang er al af.. haha... verder nog niet gekomen. Ohja, het plafond is er ook uit, was hard aan vernieuwing toe. Verder zijn we nog niet gekomen. Houden de muren wel neutraal, met spulletjes en lakentjes brengen we er wel wat kleur in. 't is nog een verrassing of het een jongetje of meisje word dus denk dat alles wel beetje in de groen tinten word.
Liefs Vissen

Wij gaan voor Pipstijl. 1 muurtje behangen, wel een wat minder bekend patroon gekozen en heb een gave lampenkap met pipdesign. Nog een avondje knutselen op de vogelhuisjes die je nu zo veel ziet. Verder meubeltjes wit en verdere assecoires en textiel wit en rustig. Maandag gaat het behang erop, ben benieuwd

wij kunnen nou beginnen de woningbouw moest eerst komen stukadoren dat is nou klaar dus gaan we verven roze dat wou mijn dochter graag voor haar zusje want ze heeft zelf ook roze moet nog een kast en een commode hebben dus gaan we voor kijken mag nou ook wel klaar van mij ben nou 25 wkn

Vandaag met mijn vader flink geklust en we zijn zo goed als klaar nu. Meubeltjes moeten we nog halen, maar het behangwerk en gordijnen en decoratie e.d. hangt allemaal! Toch wel snel gedaan in 1 dag. T is echt een super lief echt meisjes kamerje geworden!! nu nog 3 maanden wachten voor het in gebruik genomen wordt ;)

Wij zijn al klaar met het kamertje. De muren zijn lichtgeel, de gordijnen lekker donker van kleur, een commode & ledikantje in het wit met bijpassende schilderijtjes van Disney.
Badje staat ook al, dus laat maar komen! ;-)

Terug
Bovenaan