de Babyfluisteraar

A

Anoniem

Guest
Huilt je baby grote delen van de dag of heeft het vaak enorme woedeaanvallen? Eet je kleine niet of nauwelijks? Slaapt je kindje slecht?
Zit je als ouder met je handen in het haar, heb je alles al geprobeerd en niets schijnt te helpen?

Dan is dit je kans op een oplossing! Derek Ogilvy is de Babyfluisteraar en hij komt naar Nederland om ouders te helpen die kampen met gedragsproblemen van hun kindjes.

Derek heeft namelijk een bijzondere gave. Hij kan non-verbaal communiceren met kleine kinderen die hem op die manier vertellen wat hen dwars zit.

Herken je je in de problemen en zit je te springen om hulp? Ga dan naar www.rtl.nl/debabyfluisteraar

WahahahahahahhaaaahahahahahahaWahaha! He wat een heerlijke manier om de dag te beginnen, lach me helemaal suf.

Misschien dat Derek ff op kan pikken wat ik op een "non verbale manier" van 'em denk :)
Jammer dat ik hier geen RTL heb, lijkt me een erg ammusant programma om te zien.

Ajuus, ilja

Verrekte onhandig als je slechthorend bent!  

Esmé mv Kay

Ik heb het programma wel eens gezien en heb ook zijn boek gelezen. Ik geloof wel dat hij op een bepaalde manier met baby's kan communiceren die voor veel mensen niet te begrijpen is, maar gelukkig heb ik hem niet nodig bij de opvoeding van Julian.
Met een heel stuk inlevingsvermogen in je kind kun je veel problemen voorkomen (medische oorzaken niet meegerekend uiteraard) is mijn opvatting. En ik ben blij dat ik kan zeggen dat me dat goed afgaat!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Oh, en Esmé, je bedoelt waarschijnlijk dat het verrekte handig is al je slechthorend bent...?

Terug
Bovenaan