de Babyfluisteraar

Net of die vent mij gaat zeggen de oplossing te hebben van Yoëll zn slaapprobleem.
Ga toch weg  zeg, ik ben toch ook  Sinterklaas niet.
En inderdaad wij accepteren GEEN spam hierzo!!

Ik vind dat hij alleen maar dure dingen aanpraat bij ouders, zo heb ik het 1 keer gezien en dat was meer als genoeg. Het kind miste een beugel voor aar buggy dus nieuwe buggy kopen, het autostoeltje vond ze onprettig, jaja en ik ben dan de paashaas.

Whaaaahh Pauline, zit te huilen van het lachen!! Paashaas!!!
Dan zijn wij de Kerstman en de Elf!! Hahaha!

Ik heb die man ook wel gezien in de engelse versie van het programma. Beetje creepy vent die behoorlijk kan tieren en vloeken en dan zegt dat de baby dat tegen hem zegt. Nooit geweten dat een baby zo graag wil vloeken maar goed. Misschien dat hij wel iets kan wat we niet kunnen verklaren. Maar vond ook dat hij later ( 1 e afspraak is op neutraal terein) ook wel veel haalt uit de omgeving waar het kind in leeft. Zo van een rommelig huis....ja baby is onrustig je moet opruimen. Ja denk ik dan dat kan iedereen wel bedenken. En sommige dingen die hij dan zegt dat een kind zijn bed verplaatst wilde hebben......maar moeder zei ook nu staat het bed op die plek en er is niets veranderd.

Terug
Bovenaan