De balen ervan

Hoi allemaal,

Heb vandaag ff overal de balen ervan!
Ik slaap al nachten niet meer
(zo`n 2weken) draai continu en kindje in de buik is steeds drukke en voelbare aanwezig, zo leuk als ik het vond zo irriteer ik me er nu gewoon aan!
Wil gewoon x slapen denk ik dan! En aan het eind van de nacht heb ik mega buikkramp,rechts onder mijn borst waar de ribben beginnen.
Kindje ligt ook recht dus denk dat zij iets verdrukt! voel dan gewoon een dikke darm ofzo! echt heel pijnlijk! Sta nu al dagen om 3uur of 5uur snachts onder de douche uit verveleing en voor de pijn, en zodat mijn vriend nog even rustig kan liggen voor hij eruit moet (sta er toch zo bijna een uur onder)
Ook heb ik extreem veel last van vocht in mijn enkels en voeten, ga er vandaag ook voor naar de dokter want vond wel heel erg eigenlijk! Werk nog maar 3 a 4 uurjtes op een dag en dat is al vee lte pijnlijk! Elke x denk ik ach even volhouden, thuis wel weer met de voeten omhoog, maar het gaat nooit helemaal weg en even weer staan of lopen en heb weer last! Wil weten of het gevaarlijk is voor mij of ons kindje anders stop ik echt met werken! Hoef nog maar 4 weken maar dit kan ook niet langer ben ik nu eindelijk ah beseffen.
Misschien valt het allemaal wel mee waar ik last van heb, en dat weet ik ook wel m bedoel er zijn ergere dingen maar heb er vandaag gewoon de P in!
Zo naar de verloskundige, altijd was alles goed, dus hopen vandaag ook maar weer!

Hai Marian,

De laatste loodjes wegen het zwaarst zegegn ze ook wel eens..
Ik kan me goed voorstellen dat je de balen er van heb!
IK zelf slaap gelukkig nog wel , maar oh oh dat draaien met dat gewicht in je buik en de pijn in je schaambot...
Ook de schoppen van de damens doen mij soms behoorlijk pijn!!

En dan nog niet over de kramp..(wat zeg ik ...lijkt wel spasme) in mijn benen soms s'nachts!!

Maar s'nachts lijkt altijd alles veel erger en langer te duren en ook ik ga uit verveling soms wel eens onder de douche staan!!

Geef dit aan bij je vk..
En misschien mag je wel een slaap tabletje(als je dat zou willen ) nemen..
Dat krijgen veel zwangere oververmoeide damens op hun eind..
En je werk??? Meid stop er mee!! Je heb het al behoorlijk lang vol gehouden...zal je veel meer rust geven...

Sterkte!!

Slecht slapen is vervelend, hier nog 1 (en ik denk nog veel meer met ons). Idd steeds wakker door drukke bewegingen in de buik en daarbij doet m'n onderbuik steeds zeer (banden) bij elke draai die ik maak. Die pijn die je rechts onder je ribben hebt kan trouwens van je lever af komen, kindje raakt niet zo snel in de knel volgens mij maar je lever wel. En aangezien het rechts onder je borst is, waar dus de lever zit... Als je daar echt heel veel last van hebt (en die indruk krijg ik wel van je) zou je het anders bij je vk zo moeten aankaarten want het komt vaker voor, misschien weet zij iets voor je. Zou toch wel fijn zijn als je wat lekkerder zou kunnen slapen!
Maar kan me wel voorstellen dat je even niet zo vrolijk over dat alles bent, da's toch logisch... Zeker als je vermoeid bent! Succes bij je vk en laat maar even weten hoe het is gegaan.

ik slaap ook slecht.en ik zou gewoon aangeven dat het werk te zwaar word.het kost je werkgever niks extra s als jij nu in de ziektewet gaat.ik zou het toch even overleggen,dan kan je overdags weer wat slaap inhalen.stekte

Ik slaap ook slecht, wel balen. Maar ik zou zeker even overleggen met de vk of op je werk of je misschien eerder kunt stoppen, ook al zijn het nog maar 4 weken. Doe t rustig aan!

Ja hier ook een prinsesje die 's nachts heel druk is en me weinig laat slapen.. En idd pijn aan mn rechterzij waardoor ik veel op mn linkerzij 'probeer' te slapen..... Ik heb wel gemerkt dat als ik er 's nachts echt niet meer tegen kan en ik een banaantje of cruesli oid heb gegeten ze wel iets langer rustig ligt.. mn schoonmoeder zegt dat het kindje snachts alleen schopt als ze honger heeft.. hahah zal vast niet veel van waar zijn, maar ach, t proberen waard?

he bah wat vervelend en ooo zo herkenbaar.... slaap slecht, ze is zo druk.... maar ik wil er van blijven genieten.. straks is het weg en dan mis je het

ook zonder het drukke slaap je vast minder, dat is de natuur... voorbereiden op minder nachtrust

ze zeggen dat er vanaf 28 weken een ritme gaat ontstaan tussen wakker zijn en slapen bij een beebje in de buik...

ik sta nu ds te springen overdag lekker wakker worden hihi

wat betreft vocht, goed hoor dat je naar de dokter gaat. beter even een controle! en werk DENK AAN JEZELF!!!! werken kan straks ook weer, dit heb je niet in de hand (zijn tips van mijn collega's die ik ook moet opvolgen)

Sterkte!!

He wat vervelend voor je MarianenRene!
Hoorde dat een kussen bij je buik helpt om lekker te liggen. Zelf moet ik gemiddeld 2/3 x per nacht eruit, even lopen, plasje doen. Maar het gaat wel redelijk.
En idd wat iedereen zegt: werk minder, denk aan jezelf, doe rustig aan.

Ik loop nu bij de fysio voor mijn rug en merk dat als ik wat oefeningen doe voor ik ga slapen, ik beter in slaap kom, ook beker warme melk/thee maakt me rustig.

Sterkte!

Terug
Bovenaan